2 min. čitanja

Gotovina se vraća iznenađujuće u digitalnom dobu Velike Britanije

Neočekivano, britanski pogon prema bezgotovinskom svijetu naišao je na manji, ali značajan brzi blok. Iako su beskontaktna i mobilna plaćanja zadržala svoj rastući trend prošle godine, zapanjujući broj Britanaca ponovno otkriva taktilnu privlačnost novčanica i kovanica za svoje dnevne kupovine.

Ovaj članak za vas prevela vještačka inteligencija
Gotovina se vraća iznenađujuće u digitalnom dobu Velike Britanije
Izvor: Depositphotos

Godišnji izvještaj o obrascima plaćanja koji objavljuje UK Finance otkriva zanimljivu kontradikciju za zemlju. S jedne strane, nakon kratkotrajnog povratka 2022. godine, gotovinske isplate su ponovo započele svoju spiralu opadanja. Nasuprot tome, udio ljudi koji bi radije osjetili stvarni novac u svojim džepovima je porastao zapanjujuće 66%.

Sa 900.000 u 2022. na zapanjujućih 1,5 miliona u 2023. godini – najveći broj od vremena prije pandemije – redovi ovih “ljubitelja novca” su se proširili. Finansijski analitičari su uzeli u obzir ovaj skok i pretpostavili da ljudi koji se vraćaju stvarnoj sigurnosti gotovine radi bolje kontrole budžeta mogu biti motivirani krizom troškova života.

Društveni mediji su također imali ulogu; navika “punjenja gotovinom” postaje sve popularnija. Rebrendiran za Instagram doba, ovaj tradicionalni pristup budžetiranju dijeli sredstva u označene koverte za različite troškove. Kuće bez novca koje pokušavaju kontrolirati svoju potrošnju naći će odjek u ovoj praktičnoj metodi.

Source: UK Finance

Gledajući ovaj povratak gotovine, UK Finance se pita da li je to početak novog trenda ili možda “statistički blip” u podacima. Fascinantno, iako oni s nižim primanjima imaju veću vjerojatnost da preferiraju gotovinu, kohorta se sastoji od osoba iz različitih ekonomskih sredina i dobnih raspona. Čini se da je ovaj ukus više pod utjecajem ličnosti nego situacije.

Ovi ljubitelji gotovine nisu baš anti-bankarski ili privatni fanatici, iako. Većina koristi digitalna sredstva redovnog plaćanja računa i posjeduje debitne ili kreditne kartice. Za svakodnevnu upotrebu, oni samo žele taktilni karakter valute.

Na drugom kraju ljestvice, broj ljudi koji žive “uglavnom bezgotovinski” – koristeći gotovinurijetko ili gotovo uopće – također je porastao, porastavši na 22,1 milion u 2023. godini.

Ovaj povratak korištenja gotovine daje promjenjivoj sceni osobnih financija zanimljiv aspekt dok Velika Britanija nastavlja na svom putu digitalnog plaćanja. Čini se da ima mjesta za skromne novčanice i novčiće u našem kompjuteriziranom okruženju.

Podijelite članak
Slični članci
Najbolje strategije digitalnog marketinga za mala preduzeća u 2025. godini
20 min. čitanja

Najbolje strategije digitalnog marketinga za mala preduzeća u 2025. godini

Iskustvo s brojnim e-trgovinama pokazuje kako tehnologija i odnosi pokreću rast. Za 2025. godinu, dokazane strategije za mala preduzeća u 2025. godini uključuju SEO, AI, content marketing, PPC i izgradnju zajednice – većina zahtijeva samo vrijeme i trud, a ne velike budžete. Sa AI sada bitnim za ostanak konkurentnosti, hajde da istražimo najefikasnije pristupe Selltorovog […]

Jan Janouškovec Jan Janouškovec
CEO, Selltoro
Pročitajte članak
58% dijeli e-poštu za popuste, ali štiti društvene podatke
2 min. čitanja

58% dijeli e-poštu za popuste, ali štiti društvene podatke

Trgovci na malo otkrivaju da, iako kupci vole popuste, oni su također zabrinuti za svoju privatnost prilikom dijeljenja osobnih podataka. Prema nedavnoj studiji konsultantske kompanije za digitalnu transformaciju Daemon, promotivne ponude i e-mail za popuste ostaju snažna atrakcija kroz generacije; Milenijalci vode sa 67%, zatim Baby Boomers sa 65% i Gen Z sa 61% u […]

Pročitajte članak
Propusnice za digitalni novčanik: Povećajte prodaju e-trgovine s mobilnim kuponima
4 min. čitanja

Propusnice za digitalni novčanik: Povećajte prodaju e-trgovine s mobilnim kuponima

Od osnovnih ukrcajnih karata do efikasnih marketinških alata, propusnice za digitalni novčanik su doživjele značajan razvoj. Unutar aplikacija za mobilne novčanike kao što su Apple Wallet, Google Pay i Samsung Pay, ove digitalne reprezentacije mogu sadržavati bilo što, od ukrcajnih propusnica i ulaznica do članskih kartica, kartica vjernosti i kupona.

Pročitajte članak
Bridge Now

Najnovije vijesti upravo SADA

10+ nepročitano

10+