
Ključna ažuriranja za označavanje proizvoda
Prioritizacija HTML oznaka
Google sada snažno preporučuje postavljanje oznake proizvoda direktno u početni HTML stranice. To će osigurati da se vaši podaci o proizvodu pouzdanije i brže indeksiraju, povećavajući šanse za pojavljivanje u rezultatima pretraživanja kupovine.
Ne oslanjajte se na JavaScript označavanje
Dok je označavanje generirano putem JavaScript-a još uvijek podržano, Google upozorava na potencijalne probleme. Stranice koje koriste JavaScript za kreiranje podataka o proizvodu mogu se suočiti sa problemima sa učestalošću indeksiranja, smanjujući pouzdanost pravovremenog indeksiranja. Ako je moguće, stavite oznaku direktno u HTML. Ako se odlučite za korištenje oznaka kreiranih putem JavaScript-a, osigurajte da vaši serveri mogu podnijeti povećani promet crawlera. Tek tada možete održavati performanse stranice i ispravno indeksiranje vaših podataka.
Samo stranice s jednim proizvodom
Google je pojasnio da će bogati isječci za označavanje proizvoda biti ograničeni na stranice fokusirane na jedan proizvod ili njegove varijante. To znači da stranice ili kategorije s popisom proizvoda neće ispunjavati uvjete za poboljšani prikaz rezultata.
Strukturiranje vaše stranice da naglasi pojedinačne stranice proizvoda će poboljšati vaše šanse za dobivanje bogatih rezultata.
Odvojeni URL-ovi za različite valute
Za e-trgovinu kojaposluje na više tržišta, Google preporučuje korištenje zasebnih URL-ova za svaku valutu. To će pomoći Googleu da prikaže ispravne informacije o proizvodu na osnovu lokacije korisnika, poboljšavajući iskustvo kupovine.
Popisi automobila
Za one koji rade u automobilskom sektoru, Google preporučuje uključivanje tipova automobila i proizvoda u strukturirane podatke. Ova dvostruka klasifikacija poboljšava vidljivost i tačnost za pretrage vezane za automobile. Pridržavanje ovih smjernica poboljšat će vidljivost vaših proizvoda u Google pretraživanju, čime će se pomoći da se na vašu web stranicu za e-trgovinu dovede više ciljanog prometa.