2 min. čitanja

Google ažurira smjernice za označavanje proizvoda

Google je uveo poboljšanja u svoje smjernice za implementaciju označavanja proizvoda kako bi poboljšao tačnost i relevantnost rezultata kupovine u pretraživanju. Kako možete održati optimalnu vidljivost u rezultatima Google pretrage?

Ovaj članak za vas prevela vještačka inteligencija
Google ažurira smjernice za označavanje proizvoda
Izvor: Depositphotos

Ključna ažuriranja za označavanje proizvoda

Prioritizacija HTML oznaka

Google sada snažno preporučuje postavljanje oznake proizvoda direktno u početni HTML stranice. To će osigurati da se vaši podaci o proizvodu pouzdanije i brže indeksiraju, povećavajući šanse za pojavljivanje u rezultatima pretraživanja kupovine.

Ne oslanjajte se na JavaScript označavanje

Dok je označavanje generirano putem JavaScript-a još uvijek podržano, Google upozorava na potencijalne probleme. Stranice koje koriste JavaScript za kreiranje podataka o proizvodu mogu se suočiti sa problemima sa učestalošću indeksiranja, smanjujući pouzdanost pravovremenog indeksiranja. Ako je moguće, stavite oznaku direktno u HTML. Ako se odlučite za korištenje oznaka kreiranih putem JavaScript-a, osigurajte da vaši serveri mogu podnijeti povećani promet crawlera. Tek tada možete održavati performanse stranice i ispravno indeksiranje vaših podataka.

Samo stranice s jednim proizvodom

Google je pojasnio da će bogati isječci za označavanje proizvoda biti ograničeni na stranice fokusirane na jedan proizvod ili njegove varijante. To znači da stranice ili kategorije s popisom proizvoda neće ispunjavati uvjete za poboljšani prikaz rezultata.

Strukturiranje vaše stranice da naglasi pojedinačne stranice proizvoda će poboljšati vaše šanse za dobivanje bogatih rezultata.

Odvojeni URL-ovi za različite valute

Za e-trgovinu kojaposluje na više tržišta, Google preporučuje korištenje zasebnih URL-ova za svaku valutu. To će pomoći Googleu da prikaže ispravne informacije o proizvodu na osnovu lokacije korisnika, poboljšavajući iskustvo kupovine.

Popisi automobila

Za one koji rade u automobilskom sektoru, Google preporučuje uključivanje tipova automobila i proizvoda u strukturirane podatke. Ova dvostruka klasifikacija poboljšava vidljivost i tačnost za pretrage vezane za automobile. Pridržavanje ovih smjernica poboljšat će vidljivost vaših proizvoda u Google pretraživanju, čime će se pomoći da se na vašu web stranicu za e-trgovinu dovede više ciljanog prometa.

Podijelite članak
Slični članci
Kako Mobile Commerce Community Marketing pokreće veći ROI od tradicionalnih kanala
4 min. čitanja

Kako Mobile Commerce Community Marketing pokreće veći ROI od tradicionalnih kanala

Mobilne aplikacije doživljavaju jednu od svojih najstabilnijih i istovremeno najprofitabilnijih godina. Nakon pandemijskog buma i naknadne korekcije, tržište se stabiliziralo. Brojke pokazuju da se pažnja i novac korisnika koncentriraju na mobilne uređaje više nego ikada prije, čineći marketing zajednice mobilne trgovine ključnim diferencijatorom za brendove koji traže održivi rast.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Iako budžeti za B2B oglašavanje rastu, trgovci se i dalje bore sa efikasnošću
4 min. čitanja

Iako budžeti za B2B oglašavanje rastu, trgovci se i dalje bore sa efikasnošću

Kompanije troše više na oglašavanje, ali rezultati često zaostaju. Rastući budžeti za digitalno oglašavanje sami po sebi nisu dovoljni. Odluke o kupovini postaju sve složenije, tradicionalni pristupi prestaju funkcionirati, a oglašavanje promašuje cilj. Novo globalno istraživanje otkriva zašto se povrat ulaganja u B2B marketing ne ostvaruje. Pogledajmo što marketinški stručnjaci mogu učiniti u vezi s […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Bridge Now

Najnovije vijesti upravo SADA

10+ nepročitano

10+