2 min. čitanja

Google Ads Creative Studio će uskoro prestati sa radom

Google je najavio da će Google Ads Creative Studio alat završiti do kraja marta 2025. godine. Ovim korakom, kompanija će se fokusirati na nova područja rasta i jačanje partnerstva sa kreativnim agencijama kako bi se omogućila implementacija prilagođenih kampanja u velikim razmjerima.

Ovaj članak za vas prevela vještačka inteligencija
Google Ads Creative Studio će uskoro prestati sa radom
Izvor: searchenginejournal.com

Šta to znači za oglašivače?

Ako ste koristili Google Ads Creative Studio za prilagođavanje oglasa na YouTubeu ili prikaznim oglasima, morat ćete se prebaciti na alternativne alate ili raditi s trećim stranama. Google preporučuje da odmah započnete ovu promjenu kako biste osigurali kontinuitet i efikasnost vaših kreativnih kampanja.

Važni datumi

  • 28. oktobar 2024: Kraj mogućnosti kreiranja novih naloga.
  • 17. januar 2025: Stvaranje novih projekata ili dupliciranje postojećih neće biti moguće.
  • Kraj marta 2025: Usluga će biti potpuno prekinuta.

Do kraja marta 2025. godine, oglašivači i dalje mogu uređivati i izvoziti postojeće projekte, dodavati nove kreativne elemente i upravljati korisničkim pristupom.

Za YouTube oglase, Google preporučuje rad sa vanjskim kreativnim partnerima. Što se tiče prikaznih oglasa, usluga ostaje dostupna i za dinamičke i za statičke radne procese, ali se također preporučuje razmatranje vanjskih kreativnih rješenja.

Šta je ponudio Google Ads Creative Studio?

Google Ads Creative Studio je bio robusno rješenje za kreiranje personaliziranih oglasa u velikoj mjeri. Omogućio je automatsko generiranje različitih verzija oglasa na osnovu demografije, lokacija, jezika ili konteksta. Kroz dijeljenje imovine i projekata, omogućio je jednostavnu saradnju između timova. Također bi mogao integrirati Google Ads, Campaign Manager 360 i Display & Video 360 alate za efikasnu distribuciju oglasa.

Alat je bio idealan za kompanije kojima je potrebna fleksibilnost i skalabilnost u kreativnoj produkciji, ali Google sada preporučuje oglašivačima da potraže alternative.

Kako se pripremiti za promjenu?

  1. Počnite izvoziti sve postojeće kreativce i projekte kako biste osigurali pristup svojim materijalima nakon prestanka usluge.
  2. Identificirajte alternativne platforme ili partnere koji mogu preuzeti vaše kreativne radne procese.
  3. Obratite se svom Google Account Manageru za podršku u tranziciji i preporuke za odgovarajuća rješenja.

Ukidanje usluge zahtijeva od oglašivača da prilagode i optimiziraju svoje kreativne procese kroz vanjske alate ili agencijsku saradnju. Iako ova promjena može predstavljati izazov, ona također otvara mogućnosti za nova rješenja koja će podržati efikasnost i skalabilnost vaših kampanja u budućnosti. Nemojte čekati do posljednjeg trenutka i započnite tranziciju danas!

Podijelite članak
Slični članci
Koje se evropske zemlje najviše oslanjaju na stranu e-trgovinu? Pogled na prekograničnu trgovinu u Evropi
2 min. čitanja

Koje se evropske zemlje najviše oslanjaju na stranu e-trgovinu? Pogled na prekograničnu trgovinu u Evropi

Nedavni nalazi Evropske trgovinske baze podataka (ECDB) otkrivaju upečatljive regionalne obrasce u tome kako različite evropske nacije surađuju sa međunarodnim online trgovcima i koje se evropske zemlje najviše oslanjaju na stranu e-trgovinu. Ova analiza istražuje različite stepene usvajanja prekogranične e-trgovine širom kontinenta uz održavanje integriteta bitnih tržišnih podataka.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Pročitajte članak
Googleov AI Max proširuje pretraživačke kampanje izvan ključnih riječi
3 min. čitanja

Googleov AI Max proširuje pretraživačke kampanje izvan ključnih riječi

Google uvodi AI Max – novi skup funkcija za Search kampanje koji povezuje kreativnu automatizaciju, preciznije ciljanje i bolju kontrolu. Koristi najnovije mogućnosti umjetne inteligencije. Funkcija će biti dostupna globalno u beta verziji do kraja maja i ima za cilj da pomogne oglašivačima da izvuku više iz svojih kampanja.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Bridge Now

Najnovije vijesti upravo SADA

10+ nepročitano

10+