3 min. čitanja

Generacija Z otkriva skriveni dragulj: Facebook Marketplace

Mislite da generaciju Z možete uhvatiti samo na TikToku ili Instagramu? Imamo zaista iznenađujući trend ovdje: Facebook Marketplace privlači sve veći broj predstavnika generacije Z - demografske grupe koja je u velikoj mjeri izbjegavala ovu društvenu mrežu. Za profesionalce u e-trgovini, ovo predstavlja jedinstvenu priliku da dosegnu rastuće tržište mladih potrošača koji sve više koriste Marketplace za svoje potrebe kupovine.

Ovaj članak za vas prevela vještačka inteligencija
Generacija Z otkriva skriveni dragulj: Facebook Marketplace
Izvor: Depositphotos

Marketplace, platforma za kupovinu i prodaju predmeta u lokalnoj zajednici,postaje sve popularnija među generacijom Z koja traži pristupačne načine za opremanje svojih domova ili osvježavanje garderobe. To je značajno odstupanje od tipičnog ponašanja generacije Z, koja obično izbjegava Facebook kao društvenu platformu. Umjesto toga, privučeni su praktičnošću Marketplacea i mogućnošću da pronađu rabljene i vintage predmete za djelić maloprodajnih cijena.

Ekonomski razlozi su jedan od glavnih faktora zašto C2C segment dobija na popularnosti. Međutim, ekologija je također važna za mlade ljude, na što platforme poput TikToka reagiraju. Meta je jednako svjesna potencijala Marketplacea da privuče mlađe korisnike, i strateški je preorijentirala Facebook kako bi se više svidjela starosnoj grupi od 18 do 29 godina.

Kako je izvijestio Business Insider, prema Metinom CFO Susan Li, Marketplace je značajan pokretač ovog rasta. Uspjeh platforme leži u kombinaciji sigurnosti – korisnici moraju imati Facebook nalog za trgovinu – i njene privlačnosti kao digitalne verzije garažne rasprodaje, gdje je povoljna kupovina na dnevnom redu.

The term Generation Z, often abbreviated as Gen Z, describes individuals born approximately from 1997 to 2012. This age group represents the demographic cohort that comes after the Millennial generation.

Source: Depositphotos

Izvršni direktor Mark Zuckerberg priznao je da je Facebookova originalna korisnička baza, koja je uključivala tinejdžere i mlade odrasle osobe, premještena na druge platforme. Međutim, s rastućom popularnošću Marketplacea, Meta počinje mijenjati ovaj trend, a Zuckerberg izražava zadovoljstvo napretkom u privlačenju mladih odraslih osoba natrag na platformu.

“Posebno sam zadovoljan napretkom koji smo postigli s mladim ljudima na Facebooku. Brojevi koje vidimo, posebno u SAD-u, zaista su u suprotnosti sa javnim mišljenjem o tome ko koristi ovu aplikaciju”, rekao je Zuckerberg.

Za profesionalce u e-trgovini, rastuća popularnost Facebook Marketplacea među mladim potrošačima je iznenađujuća, ali dobrodošla prilika. Facebook je najpopularnija platforma za društvenu trgovinuviše od 1,2 milijarde online kupaca koristi Marketplace svakog mjeseca. Štaviše, značajan dio korisnika dolazi iz mlađih demografskih grupa. To ga čini idealnim kanalom za tvrtke koje ciljaju potrošače generacije Z.

Da bi u potpunosti iskoristili ovaj trend, e-commerce kompanije bi trebale razmotriti uključivanje Marketplace-a u svoju marketinšku strategiju. Brisanje prašine s prikaza oglasa na Facebook Marketplaceu je barem vrijedno razmatranja.

Facebook Marketplace se pokazao kao moćan alat u Metinim naporima da privuče pažnju generacije Z. Privlače ih povoljne kupovine, jedinstveni predmeti, a održivost također ima težinu. Razumijevanje preferencija generacije Z, kao što je njihova sklonost kupovini polovnih proizvoda, može pomoći e-trgovinama da prilagode svoju ponudu kako bi zadovoljile potražnju.

Osim toga, ne zaboravite uključiti detaljne opise proizvoda, dodati opcije pregovaranja o cijeni i osigurati sigurne transakcije. To su elementi koji mogu poboljšati iskustvo kupovine i izgraditi povjerenje među mlađim kupcima.

Podijelite članak
Slični članci
Kako Mobile Commerce Community Marketing pokreće veći ROI od tradicionalnih kanala
4 min. čitanja

Kako Mobile Commerce Community Marketing pokreće veći ROI od tradicionalnih kanala

Mobilne aplikacije doživljavaju jednu od svojih najstabilnijih i istovremeno najprofitabilnijih godina. Nakon pandemijskog buma i naknadne korekcije, tržište se stabiliziralo. Brojke pokazuju da se pažnja i novac korisnika koncentriraju na mobilne uređaje više nego ikada prije, čineći marketing zajednice mobilne trgovine ključnim diferencijatorom za brendove koji traže održivi rast.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Iako budžeti za B2B oglašavanje rastu, trgovci se i dalje bore sa efikasnošću
4 min. čitanja

Iako budžeti za B2B oglašavanje rastu, trgovci se i dalje bore sa efikasnošću

Kompanije troše više na oglašavanje, ali rezultati često zaostaju. Rastući budžeti za digitalno oglašavanje sami po sebi nisu dovoljni. Odluke o kupovini postaju sve složenije, tradicionalni pristupi prestaju funkcionirati, a oglašavanje promašuje cilj. Novo globalno istraživanje otkriva zašto se povrat ulaganja u B2B marketing ne ostvaruje. Pogledajmo što marketinški stručnjaci mogu učiniti u vezi s […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Bridge Now

Najnovije vijesti upravo SADA

10+ nepročitano

10+