2 min. čitanja

Generacija Z i milenijalci skače vrijeme na ekranu na Olimpijskim igrama

Nedavni nalazi iz studije naglašavaju rastući trend: mlađe generacije značajno povećavaju svoj angažman na društvenim mrežama tokom popularnih događaja kao što su Olimpijske igre i reality TV emisije.

Ovaj članak za vas prevela vještačka inteligencija
Generacija Z i milenijalci skače vrijeme na ekranu na Olimpijskim igrama
Izvor: Depositphotos

Anketa, u kojoj je sudjelovalo 2.005 britanskih ispitanika, otkrila je zapanjujuće obrasce. Impresivnih 62% pojedinaca u dobi od 25 do 34 godine prijavilo je povećanu aktivnost na društvenim mrežama tokom ovih prilika visokog profila. Slično tome, 53% onih u dobi od 16 do 24 godine ukazalo je na povećanu upotrebu platforme tokom takvih događaja.

Love Island, posebno, je napravio značajan utjecaj. Studija je otkrila da je 45% ispitanika u dobnoj grupi od 25 do 34 godine i 44% onih u dobi od 16 do 24 godine ovog ljeta naišlo na više sadržaja vezanih za Love Island u odnosu na prethodne godine. Osim toga, više od jedne petine (22%) svih učesnika izrazilo je veću vjerovatnoću praćenja takmičara nakon izlaganja srodnom sadržaju.

Iako su ove brojke značajne, one također sugeriraju da društveni mediji još nisu postali jedini medij za angažman tokom ovih događaja. Ipak, ovaj trend predstavlja vrijednu priliku za marketinške stručnjake da se povežu s mlađom demografskom skupinom putem ciljanih strategija društvenih medija.

Source: Depositphotos

Istraživanje je također dalo važne uvide za e-commerce preduzeća:

1. Angažman društvenih medija značajno utiče na ponašanje pri kupovini, posebno među mlađim potrošačima. Naime, 31% svih ispitanika navelo je da su skloniji kupovini od brendova s kojima komuniciraju na društvenim platformama.
2. Otprilike 32% učesnika ankete složilo se da sadržaj brenda poboljšava njihovo iskustvo gledanja ili praćenja velikih događaja, čineći ove prilike ugodnijim i privlačnijim.

Tom Stone, suosnivač Re:acta, naglasio je važnost ovih nalaza:

“Veliki kulturni događaji na društvenim mrežama pružaju brendovima izvrsnu priliku da angažiraju generaciju Z i milenijalce. Ove prilike su rijetke, tako da se brendovi moraju pripremiti unaprijed kako bi maksimizirali efikasnost svoje kampanje.”

Za kompanije koje imaju za cilj privući generaciju Z i milenijalce tokom događaja visokog profila, ovi nalazi naglašavaju kritičnu važnost dobro dizajniranog pristupa društvenim medijima. Kako veliki događaji nude jedinstvene mogućnosti angažmana, brendovi koji efikasno kapitaliziraju ove trenutke mogu dobiti značajnu trakciju kod mlađe publike.

Podijelite članak
Slični članci
Najbolje strategije digitalnog marketinga za mala preduzeća u 2025. godini
20 min. čitanja

Najbolje strategije digitalnog marketinga za mala preduzeća u 2025. godini

Iskustvo s brojnim e-trgovinama pokazuje kako tehnologija i odnosi pokreću rast. Za 2025. godinu, dokazane strategije za mala preduzeća u 2025. godini uključuju SEO, AI, content marketing, PPC i izgradnju zajednice – većina zahtijeva samo vrijeme i trud, a ne velike budžete. Sa AI sada bitnim za ostanak konkurentnosti, hajde da istražimo najefikasnije pristupe Selltorovog […]

Jan Janouškovec Jan Janouškovec
CEO, Selltoro
Pročitajte članak
58% dijeli e-poštu za popuste, ali štiti društvene podatke
2 min. čitanja

58% dijeli e-poštu za popuste, ali štiti društvene podatke

Trgovci na malo otkrivaju da, iako kupci vole popuste, oni su također zabrinuti za svoju privatnost prilikom dijeljenja osobnih podataka. Prema nedavnoj studiji konsultantske kompanije za digitalnu transformaciju Daemon, promotivne ponude i e-mail za popuste ostaju snažna atrakcija kroz generacije; Milenijalci vode sa 67%, zatim Baby Boomers sa 65% i Gen Z sa 61% u […]

Pročitajte članak
Propusnice za digitalni novčanik: Povećajte prodaju e-trgovine s mobilnim kuponima
4 min. čitanja

Propusnice za digitalni novčanik: Povećajte prodaju e-trgovine s mobilnim kuponima

Od osnovnih ukrcajnih karata do efikasnih marketinških alata, propusnice za digitalni novčanik su doživjele značajan razvoj. Unutar aplikacija za mobilne novčanike kao što su Apple Wallet, Google Pay i Samsung Pay, ove digitalne reprezentacije mogu sadržavati bilo što, od ukrcajnih propusnica i ulaznica do članskih kartica, kartica vjernosti i kupona.

Pročitajte članak
Bridge Now

Najnovije vijesti upravo SADA

10+ nepročitano

10+