
Anketa, u kojoj je sudjelovalo 2.005 britanskih ispitanika, otkrila je zapanjujuće obrasce. Impresivnih 62% pojedinaca u dobi od 25 do 34 godine prijavilo je povećanu aktivnost na društvenim mrežama tokom ovih prilika visokog profila. Slično tome, 53% onih u dobi od 16 do 24 godine ukazalo je na povećanu upotrebu platforme tokom takvih događaja.
Love Island, posebno, je napravio značajan utjecaj. Studija je otkrila da je 45% ispitanika u dobnoj grupi od 25 do 34 godine i 44% onih u dobi od 16 do 24 godine ovog ljeta naišlo na više sadržaja vezanih za Love Island u odnosu na prethodne godine. Osim toga, više od jedne petine (22%) svih učesnika izrazilo je veću vjerovatnoću praćenja takmičara nakon izlaganja srodnom sadržaju.
Iako su ove brojke značajne, one također sugeriraju da društveni mediji još nisu postali jedini medij za angažman tokom ovih događaja. Ipak, ovaj trend predstavlja vrijednu priliku za marketinške stručnjake da se povežu s mlađom demografskom skupinom putem ciljanih strategija društvenih medija.

Source: Depositphotos
Istraživanje je također dalo važne uvide za e-commerce preduzeća:
1. Angažman društvenih medija značajno utiče na ponašanje pri kupovini, posebno među mlađim potrošačima. Naime, 31% svih ispitanika navelo je da su skloniji kupovini od brendova s kojima komuniciraju na društvenim platformama.
2. Otprilike 32% učesnika ankete složilo se da sadržaj brenda poboljšava njihovo iskustvo gledanja ili praćenja velikih događaja, čineći ove prilike ugodnijim i privlačnijim.
Tom Stone, suosnivač Re:acta, naglasio je važnost ovih nalaza:
“Veliki kulturni događaji na društvenim mrežama pružaju brendovima izvrsnu priliku da angažiraju generaciju Z i milenijalce. Ove prilike su rijetke, tako da se brendovi moraju pripremiti unaprijed kako bi maksimizirali efikasnost svoje kampanje.”
Za kompanije koje imaju za cilj privući generaciju Z i milenijalce tokom događaja visokog profila, ovi nalazi naglašavaju kritičnu važnost dobro dizajniranog pristupa društvenim medijima. Kako veliki događaji nude jedinstvene mogućnosti angažmana, brendovi koji efikasno kapitaliziraju ove trenutke mogu dobiti značajnu trakciju kod mlađe publike.