1 min. čitanja

Francuska mala i srednja poduzeća inzistiraju na tome da njihov rast ovisi o pristupu jedinstvenom tržištu

Francuska mala i srednja preduzeća sve više ovise o pristupu jedinstvenom evropskom tržištu za svoje finansijske rezultate, a preko 86% izjavljuje da je to od vitalnog značaja za njihov rast.

Ovaj članak za vas prevela vještačka inteligencija
Francuska mala i srednja poduzeća inzistiraju na tome da njihov rast ovisi o pristupu jedinstvenom tržištu
Izvor: Depositphotos

Jedinstveno tržište, koje obuhvaća 99,8% poduzeća, osigurava 42% BDP-a Francuske i zapošljava 52% radnika u privatnom sektoru. Međutim, 69% ispitanih malih i srednjih preduzeća navelo je različite propise među državama EU kao prepreku njihovom širenju.

85% ispitanika vjeruje da bi korištenje digitalnih tehnologija moglo povećati njihovu prodaju u ovom sektoru. Usklađivanje i pojednostavljivanje politika među zemljama EU moglo bi osloboditi pravi potencijal jedinstvenog tržišta, što bi potencijalno rezultiralo godišnjim povećanjem francuskog BDP-a po glavi stanovnika od 0,6% i stvaranjem 160.000 novih radnih mjesta.

Source: Depositphotos

Digitalizacija podržava razvoj malih i srednjih preduzeća i povećava izvozne mogućnosti, ali francuska mala i srednja preduzeća zaostaju za svojim kolegama iz EU u usvajanju e-trgovine. Izvještaj nudi nekoliko preporuka za povećanje učešća malih i srednjih preduzeća na jedinstvenom tržištu, uključujući davanje prioriteta integraciji EU, stvaranje jedinstvenog PDV ID-a i prihvaćanje digitalnog označavanja kao održive zamjene za stvarno označavanje.

Podijelite članak
Slični članci
Kako Mobile Commerce Community Marketing pokreće veći ROI od tradicionalnih kanala
4 min. čitanja

Kako Mobile Commerce Community Marketing pokreće veći ROI od tradicionalnih kanala

Mobilne aplikacije doživljavaju jednu od svojih najstabilnijih i istovremeno najprofitabilnijih godina. Nakon pandemijskog buma i naknadne korekcije, tržište se stabiliziralo. Brojke pokazuju da se pažnja i novac korisnika koncentriraju na mobilne uređaje više nego ikada prije, čineći marketing zajednice mobilne trgovine ključnim diferencijatorom za brendove koji traže održivi rast.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Iako budžeti za B2B oglašavanje rastu, trgovci se i dalje bore sa efikasnošću
4 min. čitanja

Iako budžeti za B2B oglašavanje rastu, trgovci se i dalje bore sa efikasnošću

Kompanije troše više na oglašavanje, ali rezultati često zaostaju. Rastući budžeti za digitalno oglašavanje sami po sebi nisu dovoljni. Odluke o kupovini postaju sve složenije, tradicionalni pristupi prestaju funkcionirati, a oglašavanje promašuje cilj. Novo globalno istraživanje otkriva zašto se povrat ulaganja u B2B marketing ne ostvaruje. Pogledajmo što marketinški stručnjaci mogu učiniti u vezi s […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Bridge Now

Najnovije vijesti upravo SADA

10+ nepročitano

10+