
Jedinstveno tržište, koje obuhvaća 99,8% poduzeća, osigurava 42% BDP-a Francuske i zapošljava 52% radnika u privatnom sektoru. Međutim, 69% ispitanih malih i srednjih preduzeća navelo je različite propise među državama EU kao prepreku njihovom širenju.
85% ispitanika vjeruje da bi korištenje digitalnih tehnologija moglo povećati njihovu prodaju u ovom sektoru. Usklađivanje i pojednostavljivanje politika među zemljama EU moglo bi osloboditi pravi potencijal jedinstvenog tržišta, što bi potencijalno rezultiralo godišnjim povećanjem francuskog BDP-a po glavi stanovnika od 0,6% i stvaranjem 160.000 novih radnih mjesta.

Source: Depositphotos
Digitalizacija podržava razvoj malih i srednjih preduzeća i povećava izvozne mogućnosti, ali francuska mala i srednja preduzeća zaostaju za svojim kolegama iz EU u usvajanju e-trgovine. Izvještaj nudi nekoliko preporuka za povećanje učešća malih i srednjih preduzeća na jedinstvenom tržištu, uključujući davanje prioriteta integraciji EU, stvaranje jedinstvenog PDV ID-a i prihvaćanje digitalnog označavanja kao održive zamjene za stvarno označavanje.