2 min. čitanja

Fast-fashion online trgovac Shein suočava se s preprekama IPO-a

Internetski trgovac brze mode Shein, jedna od najbrže rastućih modnih e-trgovina u svijetu, ima problema s pokušajem uvrštavanja na Londonsku berzu. Britanska uprava za finansijsko ponašanje (FCA) produžava proces odobravanja IPO-a jer je potrebno pažljivije ispitivanje lanca snabdijevanja kompanije.

Ovaj članak za vas prevela vještačka inteligencija
Fast-fashion online trgovac Shein suočava se s preprekama IPO-a
Izvor: Depositphotos

Važni značajci u vezi Sheina

  • Kompanija sa sjedištem u Singapuru prodaje modu u više od 150 zemalja širom svijeta
  • Njihov uspješan model e-trgovine izgrađen je na izuzetno pristupačnim cijenama: topovi od 5 dolara i haljine od 10 dolara
  • Većina proizvoda se proizvodi u Kini
  • Podnijela zahtjev za IPO na Londonskoj berzi u junu

Zašto je ovo važno za online tržište

Slučaj Shein pokazuje da odgovorno upravljanje lancem snabdijevanja mora biti usklađeno s brzom ekspanzijom e-trgovine. To znači za internet trgovine:

  • Nužnost transparentnog izvještavanja o porijeklu proizvoda
  • Važnost izgradnje etičkih lanaca snabdijevanja
  • Potreba da se uravnoteže niske cijene sa poštenim radnim uslovima

Dvostruka regulacija

Shein mora dobiti odobrenje od kineskih vlasti, kao i od britanskog regulatora prije nego što izađe u javnost. Izvori bliski procesu tvrde da će kineske vlasti odlučiti slijedeći preporuku britanskog FCA.

Šta to znači za budućnost e-trgovine

Ovaj slučaj pokazuje da će veliki online trgovci biti pod sve većim ispitivanjem svojih poslovnih politika, posebno u sektorima:

  • Transparentnost lanca snabdijevanja
  • Uslovi rada kod dobavljača
  • Održivost poslovnih modela brze mode

Za manje kompanije za e-trgovinu, ovo bi moglo predstavljati priliku da se takmiče sa većim igračima naglašavajući etičke i transparentne poslovne pristupe.

Podijelite članak
Slični članci
Koje se evropske zemlje najviše oslanjaju na stranu e-trgovinu? Pogled na prekograničnu trgovinu u Evropi
2 min. čitanja

Koje se evropske zemlje najviše oslanjaju na stranu e-trgovinu? Pogled na prekograničnu trgovinu u Evropi

Nedavni nalazi Evropske trgovinske baze podataka (ECDB) otkrivaju upečatljive regionalne obrasce u tome kako različite evropske nacije surađuju sa međunarodnim online trgovcima i koje se evropske zemlje najviše oslanjaju na stranu e-trgovinu. Ova analiza istražuje različite stepene usvajanja prekogranične e-trgovine širom kontinenta uz održavanje integriteta bitnih tržišnih podataka.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Pročitajte članak
Googleov AI Max proširuje pretraživačke kampanje izvan ključnih riječi
3 min. čitanja

Googleov AI Max proširuje pretraživačke kampanje izvan ključnih riječi

Google uvodi AI Max – novi skup funkcija za Search kampanje koji povezuje kreativnu automatizaciju, preciznije ciljanje i bolju kontrolu. Koristi najnovije mogućnosti umjetne inteligencije. Funkcija će biti dostupna globalno u beta verziji do kraja maja i ima za cilj da pomogne oglašivačima da izvuku više iz svojih kampanja.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Bridge Now

Najnovije vijesti upravo SADA

10+ nepročitano

10+