
Važni značajci u vezi Sheina
- Kompanija sa sjedištem u Singapuru prodaje modu u više od 150 zemalja širom svijeta
- Njihov uspješan model e-trgovine izgrađen je na izuzetno pristupačnim cijenama: topovi od 5 dolara i haljine od 10 dolara
- Većina proizvoda se proizvodi u Kini
- Podnijela zahtjev za IPO na Londonskoj berzi u junu
Zašto je ovo važno za online tržište
Slučaj Shein pokazuje da odgovorno upravljanje lancem snabdijevanja mora biti usklađeno s brzom ekspanzijom e-trgovine. To znači za internet trgovine:
- Nužnost transparentnog izvještavanja o porijeklu proizvoda
- Važnost izgradnje etičkih lanaca snabdijevanja
- Potreba da se uravnoteže niske cijene sa poštenim radnim uslovima
Dvostruka regulacija
Shein mora dobiti odobrenje od kineskih vlasti, kao i od britanskog regulatora prije nego što izađe u javnost. Izvori bliski procesu tvrde da će kineske vlasti odlučiti slijedeći preporuku britanskog FCA.
Šta to znači za budućnost e-trgovine
Ovaj slučaj pokazuje da će veliki online trgovci biti pod sve većim ispitivanjem svojih poslovnih politika, posebno u sektorima:
- Transparentnost lanca snabdijevanja
- Uslovi rada kod dobavljača
- Održivost poslovnih modela brze mode