3 min. čitanja

Evropsko tržište online putovanja raste dok dominiraju mobilne rezervacije

Sa široko rasprostranjenim pristupom internetu i brzom vezom, online platforme za putovanja postale su primarni izvor za planiranje putovanja i rezervacije.

Ovaj članak za vas prevela vještačka inteligencija
Evropsko tržište online putovanja raste dok dominiraju mobilne rezervacije
Izvor: Depositphotos

Ovakve platforme zadovoljavaju različite interese modernih posjetitelja, pružajući širok spektar aviokompanija, smještaja, tura i iskustava. Kulturna raznolikost Evrope igra važnu ulogu u sektoru internetskih putovanja, sa platformama koje služe lokalnim tržištima i pružaju materijale i usluge na brojnim jezicima. Uspon kolaborativne ekonomije i ekonomije dijeljenja mijenja evropske navike putovanja, omogućavajući turistima da urone u lokalne zajednice.

Predviđa se da će se online tržište putovanja u Evropi brzo povećati na 131,94 milijarde USD do 2029. godine. Ujedinjeno Kraljevstvo, glavno globalno poslovno središte, dominira europskim online tržištem putovanja, a online platforme igraju važnu ulogu u olakšavanju rezervacija poslovnih putovanja. Ove platforme pružaju raznolik izbor smještaja, kao što su letovi, smještaj i vođeni izleti, kako bi odgovarali različitim budžetima, stilovima i interesima.

Povećani interes za ekoturizam i održive turističke prakse u Ujedinjenom Kraljevstvu rezultirao je korištenjem internetskih portala za rezervaciju ekološki prihvatljivih hotela i aktivnosti.

Tržište vrsta usluga na evropskom tržištu internet putovanja je podijeljeno na transport, putnički smještaj, pakete za odmor i druge. Predviđa se da će kategorija usluga putničkog smještaja imati najveći CAGR u europskoj online turističkoj industriji. Rastuća popularnost iskustvenih putovanja naglasila je važnost smještaja kao ključne komponente putovanja.

Način na koji rezerviramo putovanja se mijenja

U posljednjih nekoliko godina, vidjeli smo dramatičan pomak u načinu na koji ljudi istražuju i rezerviraju svoja putovanja. Sve više i više nas poseže za našim telefonima umjesto da pali naše laptope.

Kako su pametni telefoni postali bitan dio naših života, sve nam je ugodnije koristiti ih za gotovo sve – uključujući i kupovinu. Ova udobnost, u kombinaciji s pogodnošću posjedovanja putničke agencije u džepu, dovela je do procvata mobilnih rezervacija putovanja, kao što pokazuje izvještaj MordorIntelligence-a.

Turistička industrija nije bila spora da se uhvati. Tijekom posljednjeg desetljeća vidjeli smo potpunu transformaciju u načinu na koji se nude putničke usluge. Online putničke agencije su evoluirale da postanu one-stop shopovi, nudeći sve, od letova do hotelskih rezervacija do lokalnih iskustava, sve kroz jednu, jednostavnu mobilnu aplikaciju.

Ova promjena predstavlja pravo putovanje za proces rezervacije putovanja. Prešli smo od rezervacija licem u lice u putničkim agencijama do web rezervacija na našim kućnim računalima, a sada ulazimo u doba mobilne platforme. To je kao da imate putničkog agenta, vodič i ured za rezervacije sve u jednom uređaju koji stane u vaš džep.

U zaključku, evropsko tržište online putovanja doživljava značajan rast, vođen širokim pristupom internetu i promjenom preferencija potrošača. Industrija zadovoljava različite potrebe putnika, od poslovnih putovanja do ekoloških iskustava, a Velika Britanija je vodeća na tržištu.

Ključni pokretač ovog rasta je dramatična promjena u načinu na koji ljudi istražuju i rezerviraju svoja putovanja. Pametni telefoni postali su bitni alati za planiranje putovanja, nudeći pogodnost putničke agencije u džepu. To je dovelo do procvata mobilnih rezervacija putovanja, sa online putničkim agencijama koje su se razvile da postanu one-stop shopovi putem mobilnih aplikacija jednostavnih za korištenje.

Ovaj bum predstavlja značajnu priliku za e-trgovinu i strategije digitalnog marketinga da privuku i angažiraju rastuću publiku online putovanja. Kako se industrija nastavlja prilagođavati europskoj kulturnoj raznolikosti i trendovima putovanja, uključujući porast ekoturizma i održivih turističkih praksi, jasno je da je budućnost rezervacije putovanja sve više digitalna i usmjerena na mobilne uređaje.

Najnovije iz kategorije Digitalni i online marketing
Podijelite članak
Slični članci
Kako Mobile Commerce Community Marketing pokreće veći ROI od tradicionalnih kanala
4 min. čitanja

Kako Mobile Commerce Community Marketing pokreće veći ROI od tradicionalnih kanala

Mobilne aplikacije doživljavaju jednu od svojih najstabilnijih i istovremeno najprofitabilnijih godina. Nakon pandemijskog buma i naknadne korekcije, tržište se stabiliziralo. Brojke pokazuju da se pažnja i novac korisnika koncentriraju na mobilne uređaje više nego ikada prije, čineći marketing zajednice mobilne trgovine ključnim diferencijatorom za brendove koji traže održivi rast.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Iako budžeti za B2B oglašavanje rastu, trgovci se i dalje bore sa efikasnošću
4 min. čitanja

Iako budžeti za B2B oglašavanje rastu, trgovci se i dalje bore sa efikasnošću

Kompanije troše više na oglašavanje, ali rezultati često zaostaju. Rastući budžeti za digitalno oglašavanje sami po sebi nisu dovoljni. Odluke o kupovini postaju sve složenije, tradicionalni pristupi prestaju funkcionirati, a oglašavanje promašuje cilj. Novo globalno istraživanje otkriva zašto se povrat ulaganja u B2B marketing ne ostvaruje. Pogledajmo što marketinški stručnjaci mogu učiniti u vezi s […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Bridge Now

Najnovije vijesti upravo SADA

10+ nepročitano

10+