
Brisanje brojeva
Članstvo je poraslo za 7,5 odsto, dodajući da će 4,7 miliona novih članova dostići ukupno 67,6 miliona do kraja 2023. godine. Ovaj rast ne samo da predstavlja oporavak, već premašuje nivo pre COVID-a.
Podaci o prihodima su jednako impresivni, sa povećanjem od 14% čime je ukupan iznos dostigao 31,8 milijardi evra. Ovo prevazilazi rekord postavljen u predpandemijskoj 2019. godini.
Pejzaž fitnes kluba zabeležio je skroman rast od 1,4 odsto, sada ukupno skoro 65.000 objekata širom Evrope.
Tržišni lideri i M&A aktivnosti
Basic-Fit vodi sa 3,8 miliona članova i 1.047 miliona evra prihoda. RSG Group i PureGym slijede u broju članova, dok David Lloyd i PureGym zaokružuju prva tri po prihodima.
Prvih 20 operatera kolektivno je povećalo svoje članstvo za 13% na 17,4 miliona i povećalo prihode za 19% na 6,2 milijarde evra. 12 glavnih M&A transakcija u 2023. godini naglašavaju kontinuirano poverenje investitora u fitnes biznise od cigle i maltera.

Source: Depositphotos
Tržišna penetracija i potencijal rasta
Članstvo u fitnes klubu sada predstavlja 8,4% ukupnog stanovništva i 10,1% od 15+ demografskih grupa. Ove brojke ukazuju na značajan prostor za rast, što je ključno razmatranje strategija e-trgovine koje ciljaju ovaj sektor.
Uvidi o ponašanju potrošača
Izveštaj sadrži nalaze iz opsežne studije potrošača u kojoj je učestvovalo 11.000 učesnika u 19 zemalja. Podaci potvrđuju stalnu snagu “hibridnih” ili “omni fitness” modela, trenda koji je posebno relevantan za platforme e-trgovine koje služe ovoj industriji.
Gledam naprijed
Herman Rutgers, evropski aktivni ambasador i koautor izvještaja, izrazio je povjerenje da će do 2030. godine dostići 100 miliona članova zdravstvenog i fitnes centra. Ovaj ambiciozni cilj sugeriše kontinuirano širenje tržišta, predstavljajući mogućnosti za marketinške kompanije e-trgovine koje posluju u ili pored fitnes sektora.
Za one od nas u e-commerce marketingu, ovi nalazi naglašavaju važnost razumevanja offline fitnes trendova i njihov uticaj na ponašanje potrošača na mreži . Kako linije između digitalnog i fizičkog fitnesa nastavljaju da se zamagljuju, ostajanje u skladu sa ovom dinamikom tržišta biće ključno za uspeh u razvoju zdravstvenog i fitnes e-commerce okruženja.