3 min. čitanja

Evropski sektor zdravlja i fitnesa: otporan povratak u 2023. godini

Kao profesionalci u elektronskoj trgovini, uvek smo zainteresovani za tržišne trendove i ponašanje potrošača. Najnoviji Evropski izveštaj o tržištu zdravlja i fitnesa (EHFMR) za 2024. godinu, koji su zajednički objavili EuropeActive i Deloitte, nudi neke ubedljive uvide u sektor koji se sve više prepliće sa digitalnom trgovinom.

Ovaj članak za vas prevela vještačka inteligencija
Evropski sektor zdravlja i fitnesa: otporan povratak u 2023. godini
Izvor: Depositphotos

Brisanje brojeva

Članstvo je poraslo za 7,5 odsto, dodajući da će 4,7 miliona novih članova dostići ukupno 67,6 miliona do kraja 2023. godine. Ovaj rast ne samo da predstavlja oporavak, već premašuje nivo pre COVID-a.

Podaci o prihodima su jednako impresivni, sa povećanjem od 14% čime je ukupan iznos dostigao 31,8 milijardi evra. Ovo prevazilazi rekord postavljen u predpandemijskoj 2019. godini.

Pejzaž fitnes kluba zabeležio je skroman rast od 1,4 odsto, sada ukupno skoro 65.000 objekata širom Evrope.

Tržišni lideri i M&A aktivnosti

Basic-Fit vodi sa 3,8 miliona članova i 1.047 miliona evra prihoda. RSG Group i PureGym slijede u broju članova, dok David Lloyd i PureGym zaokružuju prva tri po prihodima.

Prvih 20 operatera kolektivno je povećalo svoje članstvo za 13% na 17,4 miliona i povećalo prihode za 19% na 6,2 milijarde evra. 12 glavnih M&A transakcija u 2023. godini naglašavaju kontinuirano poverenje investitora u fitnes biznise od cigle i maltera.

Source: Depositphotos

Tržišna penetracija i potencijal rasta

Članstvo u fitnes klubu sada predstavlja 8,4% ukupnog stanovništva i 10,1% od 15+ demografskih grupa. Ove brojke ukazuju na značajan prostor za rast, što je ključno razmatranje strategija e-trgovine koje ciljaju ovaj sektor.

Uvidi o ponašanju potrošača

Izveštaj sadrži nalaze iz opsežne studije potrošača u kojoj je učestvovalo 11.000 učesnika u 19 zemalja. Podaci potvrđuju stalnu snagu “hibridnih” ili “omni fitness” modela, trenda koji je posebno relevantan za platforme e-trgovine koje služe ovoj industriji.

Gledam naprijed

Herman Rutgers, evropski aktivni ambasador i koautor izvještaja, izrazio je povjerenje da će do 2030. godine dostići 100 miliona članova zdravstvenog i fitnes centra. Ovaj ambiciozni cilj sugeriše kontinuirano širenje tržišta, predstavljajući mogućnosti za marketinške kompanije e-trgovine koje posluju u ili pored fitnes sektora.

Za one od nas u e-commerce marketingu, ovi nalazi naglašavaju važnost razumevanja offline fitnes trendova i njihov uticaj na ponašanje potrošača na mreži . Kako linije između digitalnog i fizičkog fitnesa nastavljaju da se zamagljuju, ostajanje u skladu sa ovom dinamikom tržišta biće ključno za uspeh u razvoju zdravstvenog i fitnes e-commerce okruženja.

Podijelite članak
Slični članci
Trendovi pretplate na e-trgovinu 2025
5 min. čitanja

Trendovi pretplate na e-trgovinu 2025

Na osnovu Subscription Trends Q1 Report 2025 od strane Subscrybe-a, ovaj članak istražuje pet trendova koji preoblikuju ekonomiju pretplate. Umjesto jednostavnog sumiranja nalaza, uvidi su pažljivo prilagođeni za e-commerce preduzeća uz očuvanje originalnih podataka i primjera iz stvarnog svijeta.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Pročitajte članak
Kako ponude povezane s karticama transformiraju lojalnost
12 min. čitanja

Kako ponude povezane s karticama transformiraju lojalnost

Dugi niz godina, iskorištavanje kupona u trgovini za zaradu rabata ili nagrade bilo je nezgrapno putovanje kupaca. Kuponi su možda postojali koliko i same trgovine, ali pojava mobilnih uređaja donijela je sa sobom mobilne kupone i mogućnost pokretanja ‘višekanalnih’ kampanja lojalnosti, u kojima je trgovac mogao pokrenuti kod za popust koji se može iskoristiti i […]

Rob Downes Rob Downes
Loyalty, Rewards and CLO Expert
Pročitajte članak
Zašto su tržišne platforme najpametniji način za ulazak na novo tržište
8 min. čitanja

Zašto su tržišne platforme najpametniji način za ulazak na novo tržište

Širenje na novo tržište može se osjećati kao korak u nepoznato. Bilo da ste rastući brend ili ambiciozan startup, izazovi su beskrajni: visoki početni troškovi, nepoznati propisi, nedostatak lokalnih kontakata i fragmentirana logistika. Tu su platforme za tržište korisne. Današnje platforme za e-trgovinu nude moćan, skalabilan i niskorizičan način ulaska na nova tržišta bez teškog […]

Nikola Ilchev, PhD Nikola Ilchev, PhD
Leading expert in e-commerce across Bulgaria and the Balkans., Balkanecommerce.com
Pročitajte članak
Bridge Now

Najnovije vijesti upravo SADA

10+ nepročitano

10+