2 min. čitanja

Evropska e-trgovina dostigla 887 milijardi eura uprkos tržišnim izazovima 2023

Evropski sektor digitalne e-trgovine ostao je otporan u 2023. godini, porastavši za 3% jer je ukupni promet B2C e-trgovine porastao sa 864 milijarde eura na 887 milijardi eura. Međutim, ova ekspanzija maskira značajne izazove za industriju, prema novom izvještaju E-commerce Europe i Amsterdam University of Applied Sciences.

Ovaj članak za vas prevela vještačka inteligencija
Evropska e-trgovina dostigla 887 milijardi eura uprkos tržišnim izazovima 2023
Izvor: Depositphotos

Uprkos pozitivnoj putanji, ukupna stopa rasta sektora pala je za 3%, zahvaljujući tri glavna faktora:

  • Uporni inflatorni pritisci
  • intenzivna konkurencija azijskih tržišnih igrača
  • tekuća provedba zelene i digitalne tranzicije

Ovi izazovi su rezultirali složenim operativnim okruženjem za evropske e-commerce biznise. Tržišni krajolik otkriva oštre regionalne razlike širom Evrope, naglašavajući kritičnu potrebu za koordiniranim akcijama širom EU.

Specifičan izazov proizlazi iz nepovezanosti između zahtjeva potrošača i ekonomske stvarnosti.

Dok potrošači sve više traže održive proizvode, njihova smanjena kupovna moć otežava im da priušte održive alternative po premium cijeni.

The European digital e-commerce sector remained resilient in 2023, growing by 3% as total B2C e-commerce turnover increased from €864 billion to €887 billion.

Source: Ecommerce-europe.eu

Da bi se riješila ova pitanja, E-commerce Europe predlaže nekoliko ključnih reformi. Njihove preporuke fokusiraju se na stvaranje jednakih uvjeta za igrače iz EU i izvan EU, kao i na učinkovitiju provedbu propisa EU.

Organizacija naglašava važnost pojednostavljenih potrošačkih informacijskih sistema, konkurentnijeg pejzaža maloprodajnih plaćanja i revidirane porezne politike.

Gledajući unaprijed, pažljivo balansiranje različitih potreba dionika odredit će uspjeh sektora. To uključuje:

  • pomaganje malim i srednjim poduzećima dok se većim igračima daje dovoljno fleksibilnosti za implementaciju potrebnih promjena
  • Naglasak na potencijalu prekogranične trgovine ostaje kritičan
  • tekući razvoj održivih praksi

Implementacija” mora biti ključna riječ za novi mandat EU”, kaže E-commerce Europe, naglašavajući važnost pomaganja preduzećima u balansiranju usklađenosti i ekonomskog rasta.

Kako se sektor razvija, održavanje zdravog ekosistema e-trgovine uz prihvaćanje digitalne i održive tranzicije bit će ključno za konkurentnost na evropskom tržištu.

Podijelite članak
Slični članci
Kako Mobile Commerce Community Marketing pokreće veći ROI od tradicionalnih kanala
4 min. čitanja

Kako Mobile Commerce Community Marketing pokreće veći ROI od tradicionalnih kanala

Mobilne aplikacije doživljavaju jednu od svojih najstabilnijih i istovremeno najprofitabilnijih godina. Nakon pandemijskog buma i naknadne korekcije, tržište se stabiliziralo. Brojke pokazuju da se pažnja i novac korisnika koncentriraju na mobilne uređaje više nego ikada prije, čineći marketing zajednice mobilne trgovine ključnim diferencijatorom za brendove koji traže održivi rast.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Iako budžeti za B2B oglašavanje rastu, trgovci se i dalje bore sa efikasnošću
4 min. čitanja

Iako budžeti za B2B oglašavanje rastu, trgovci se i dalje bore sa efikasnošću

Kompanije troše više na oglašavanje, ali rezultati često zaostaju. Rastući budžeti za digitalno oglašavanje sami po sebi nisu dovoljni. Odluke o kupovini postaju sve složenije, tradicionalni pristupi prestaju funkcionirati, a oglašavanje promašuje cilj. Novo globalno istraživanje otkriva zašto se povrat ulaganja u B2B marketing ne ostvaruje. Pogledajmo što marketinški stručnjaci mogu učiniti u vezi s […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Bridge Now

Najnovije vijesti upravo SADA

10+ nepročitano

10+