
Statistika hrane za kućne ljubimce u Velikoj Britaniji pokazuje da je između 2012. i 2020. vlasništvo nad kućnim ljubimcima u Velikoj Britaniji poraslo sa oko 45% na preko 60%. Odražavajući ovaj trend širom Evrope, Evropska federacija za hranu za kućne ljubimce (FEDIAF) projicirala je 2022. godine da 90 miliona evropskih domova ima barem jednog kućnog ljubimca u 2022. godini.
Prognoze i rast tržišta
Tržište za njegu kućnih ljubimaca u Evropi će se vjerovatno uvelike proširiti. Istraživanje tržišta pokazuje da je sektor procijenjen na 10.737,3 miliona USD na kraju 2022 . godine i očekuje se da će dostići 23.026,7 miliona USD do 2033. godine, povećavajući CAGR od 7,2% u prognoziranom periodu 2023-2033.

Source: Futuremarketinsights
Glavni trendovi
- Kućni ljubimci se tretiraju više kao članovi porodice, što dovodi do povećanih troškova na luksuznu robu i usluge.
- Premiumizacija: Prirodni i organski proizvodi za kućne ljubimce postaju sve traženiji.
- S e-trgovinom koja čini 35% prodaje u Velikoj Britaniji, najvećem tržištu za njegu kućnih ljubimaca u zapadnoj Europi, online trgovine vladaju sektorom.
- Održivost: Rastuće tržište za održive i ekološki prihvatljive proizvode za njegu kućnih ljubimaca.
- Kompanije pružaju prilagođenu robu i usluge kako bi odgovarale posebnim zahtjevima kućnih ljubimaca.
Dominacija Velike Britanije i regionalni rast
Evropsko tržište hrane za kućne ljubimce, procijenjeno na 47,74 milijarde USD u 2022. godini, zabilježilo je značajan rast od 23,6% između 2017. i 2021. godine. Ova ekspanzija je prvenstveno potaknuta povećanjem populacije kućnih ljubimaca, koja je dostigla 324,4 miliona u 2022. sa 290,5 miliona u 2017. godini, zajedno sa rastućim trendom humanizacije kućnih ljubimaca i povećanim fokusom na zdravlje i dobrobit kućnih ljubimaca.
Ujedinjeno Kraljevstvo prednjači na evropskom tržištu, čineći 14,9% od ukupnog broja u 2022. godini. Dominacija Ujedinjenog Kraljevstva proizlazi iz rastuće populacije kućnih ljubimaca, povećane upotrebe komercijalne hrane za kućne ljubimce, široke dostupnosti raznolike prehrane za kućne ljubimce, percipirane vrijednosti za novac i rastuće potražnje za specijaliziranom, zdravstvenom prehranom za kućne ljubimce.

Sourece: Mordorintelligence.com
Sveukupno, predviđa se da će evropsko tržište hrane za kućne ljubimce rasti na CAGR od 7,5% u narednom periodu. Ovaj rast će biti potaknut stalnim povećanjem populacije kućnih ljubimaca, sve većim fokusom vlasnika kućnih ljubimaca na zdravlje i dobrobit kućnih ljubimaca, te povećanim usvajanjem komercijalne hrane za kućne ljubimce širom regije.
Globalno tržište e-trgovine za njegu kućnih ljubimaca: pregled i uvidi
Tržište e-trgovine za njegu kućnih ljubimaca je brzo rastući sektor, vođen sve većom stopom usvajanja kućnih ljubimaca širom svijeta. Ovo tržište uključuje online trgovinu predmetima za njegu kućnih ljubimaca, prehrambenim proizvodima, odjećom i dodacima. U 2022. godini, globalno tržište e-trgovine za njegu kućnih ljubimaca procijenjeno je na približno 23,01 milijardu USD i predviđa se da će dostići 45,60 milijardi USD do 2030. godine, rastući na CAGR od oko 8,92% tokom prognoziranog perioda (2023-2030).
Ključni pokretači tržišta:
- Rastuće stope usvajanja kućnih ljubimaca
- Pogodnost online kupovine
- Integracija segmenata za njegu kućnih ljubimaca od strane glavnih igrača e-trgovine (na primjer, Amazonovo razmatranje dodavanja veterinarskih telezdravstvenih usluga)
Radujem
Dok gledamo u budućnost europskog tržišta za njegu kućnih ljubimaca, jasno je da su naši krzneni, pernati i ljuskavi prijatelji više od kućnih ljubimaca – oni su obitelj. Ova promjena u perspektivi pokreće izvanrednu transformaciju u industriji.
U periodu od 2024. do 2029. godine, predviđa se da će tržište e-trgovine za njegu kućnih ljubimaca u zapadnoj Evropi zabilježiti pozitivan porast vrijednosti. Od vrhunske, organske hrane za kućne ljubimce do ekoloških igračaka i vrhunskih zdravstvenih usluga, tržište odgovara na našu želju da našim ljubimcima pružimo najbolje.
Iako izazovi postoje, posebno za pridošlice, mogućnosti su raznolike kao i sami naši ljubimci. Kako se granice između proizvoda za ljude i kućne ljubimce nastavljaju zamagljivati, a e-trgovina otvara nove puteve za praktičnost i personalizaciju, jedna stvar je sigurna: veza između kućnih ljubimaca i njihovih ljudi nastavit će oblikovati ovo uspješno tržište u godinama koje dolaze.