
Ova nedavna studija iz YouTube-ovog izvještaja Why We Watch 2.0, otkrila je da 96% ispitanika smatra emotivne markere bitnim za visokokvalitetni sadržaj. Gledaoci žude za videozapisima koji privlače pažnju, pričaju uvjerljive priče i nude jedinstvene perspektive. Iznenađujuće, manje od 1% gledalaca fokusira se isključivo na tehničke aspekte.

Source: EMEA – Why we watch
Razlike zasnovane na dobi pojavile su se u emocionalnim preferencijama. Dok sve dobne grupe daju prioritet sadržaju koji privlači pažnju ili emocionalnom pripovijedanju, gledaoci stariji od 35 godina cijene pouzdanost, dok mlađa publika traži kreativnost i ličnu relevantnost.
Pouzdanost je postala kritičan faktor, sa 82% ispitanika koji očekuju da će sadržaj visokog kvaliteta biti pouzdan. YouTube je visoko rangiran za pouzdanost, posebno među mlađim gledaocima, nadmašivši tradicionalne medije.

Source: EMEA – Why we watch
Ovaj pomak odražava širi trend u medijskoj potrošnji, gdje publika zahtijeva:
- Autentičnost
- dublje veze
Od tutorijala za šminkanje slavnih do dokumentarnih filmova o istinitim zločinima, kreatori sadržaja prilagođavaju se kako bi ispunili ova nova očekivanja, spajajući tehničku stručnost s emocionalnom rezonancom kako bi očarali gledatelje u digitalnom dobu.