
X-ov premium pritisak ne uspijeva uprkos agresivnoj taktici kampanje
Pop-up reklame preko cijelog ekrana za X Premium su dio agresivne kampanje koju je pokrenuo X (bivši Twitter). Loše pozicionirano dugme “x” koje se stapa sa pozadinom otežava korisnicima da zatvore ove reklame, što je dovelo do kritika njihovog dizajna.
Iako se korisnička baza platforme smanjuje i njena X Premium stopa konverzije je manja od 1%, ona i dalje gura plaćene pretplate. Elon Musk je predvidio da će do tada biti 9 miliona pretplatnika, a do 2028. godine nada se da će ih imati 104 miliona.

Source: Socialmediatoday.com
Prema trenutnim procjenama, samo oko 1,3 miliona korisnika je odabralo da koristi premium uslugu. U pokušaju da se poveća broj pretplatnika, platforma također reklamira značajke kao što je X Premium darivanje.
Čini se da je kampanja pretplate komponenta šireg plana da se smanji X-ovo oslanjanje na prihode od oglašavanja. Međutim, ne čini se vjerovatnim da će ove marketinške inicijative rezultirati značajnim povećanjem pretplata koje platforma traži, s obzirom na trenutnu ponudu premium funkcija.
Meta gura VR hardver, ali sadržaj i dalje zaostaje
U međuvremenu, Meta je usvojila sličnu strategiju, predstavljajući svoje VR slušalice – ključni element svoje metaverse strategije – kroz glavni oglasni prostor na Facebooku i Instagramu. Ali kao i X-ov premium servis, Meta ima osnovni problem: nema dovoljno intrigantnih VR aplikacija i iskustava u trenutnom ekosistemu da bi hardver bio potreban.
Iako se biblioteka sadržaja širi i sama tehnologija je impresivna, još uvijek nije dostigla nivo osnovne potrošačke tehnologije. Međutim, Metin plan da ove proizvode učini dostupnim svojim milijardama korisnika mogao bi se na kraju isplatiti.
Teška prodaja društvenih aplikacija pada u vodu
Slanjem oglasa za Snapchat+ direktno u korisničke sandučiće za poruke, Snapchat je slijedio primjer. Društveni mediji sada više nalikuju digitalnim tržištima nego društvenim prostorima kao rezultat ove strategije direktnog marketinga i rada drugih platformi.
Ove agresivne marketinške strategije, međutim, sada su manje efikasne nego što su možda bile u prošlosti jer su korisnici vještiji u prosijavanju promotivnog sadržaja.