2 min. čitanja

Društvene platforme se bore s blagdanskim premijama

Kako se praznici približavaju, postoji primjetna promjena u načinu na koji velike kompanije društvenih medija reklamiraju svoje pretplatničke usluge i robu. Ove platforme trenutno koriste oglase preko cijelog ekrana unutar svojih aplikacija kao dio svojih agresivnih marketinških strategija. Iako ova strategija efikasno koristi njihovu ogromnu bazu korisnika, njena potencijalno nametljiva priroda privlači kritike.

Ovaj članak za vas prevela vještačka inteligencija
Društvene platforme se bore s blagdanskim premijama
Izvor: Unsplash

X-ov premium pritisak ne uspijeva uprkos agresivnoj taktici kampanje

Pop-up reklame preko cijelog ekrana za X Premium su dio agresivne kampanje koju je pokrenuo X (bivši Twitter). Loše pozicionirano dugme “x” koje se stapa sa pozadinom otežava korisnicima da zatvore ove reklame, što je dovelo do kritika njihovog dizajna.

Iako se korisnička baza platforme smanjuje i njena X Premium stopa konverzije je manja od 1%, ona i dalje gura plaćene pretplate. Elon Musk je predvidio da će do tada biti 9 miliona pretplatnika, a do 2028. godine nada se da će ih imati 104 miliona.

X Premium

Source: Socialmediatoday.com

Prema trenutnim procjenama, samo oko 1,3 miliona korisnika je odabralo da koristi premium uslugu. U pokušaju da se poveća broj pretplatnika, platforma također reklamira značajke kao što je X Premium darivanje.

Čini se da je kampanja pretplate komponenta šireg plana da se smanji X-ovo oslanjanje na prihode od oglašavanja. Međutim, ne čini se vjerovatnim da će ove marketinške inicijative rezultirati značajnim povećanjem pretplata koje platforma traži, s obzirom na trenutnu ponudu premium funkcija.

Meta gura VR hardver, ali sadržaj i dalje zaostaje

U međuvremenu, Meta je usvojila sličnu strategiju, predstavljajući svoje VR slušalice – ključni element svoje metaverse strategije – kroz glavni oglasni prostor na Facebooku i Instagramu. Ali kao i X-ov premium servis, Meta ima osnovni problem: nema dovoljno intrigantnih VR aplikacija i iskustava u trenutnom ekosistemu da bi hardver bio potreban.

Iako se biblioteka sadržaja širi i sama tehnologija je impresivna, još uvijek nije dostigla nivo osnovne potrošačke tehnologije. Međutim, Metin plan da ove proizvode učini dostupnim svojim milijardama korisnika mogao bi se na kraju isplatiti.

Teška prodaja društvenih aplikacija pada u vodu

Slanjem oglasa za Snapchat+ direktno u korisničke sandučiće za poruke, Snapchat je slijedio primjer. Društveni mediji sada više nalikuju digitalnim tržištima nego društvenim prostorima kao rezultat ove strategije direktnog marketinga i rada drugih platformi.

Ove agresivne marketinške strategije, međutim, sada su manje efikasne nego što su možda bile u prošlosti jer su korisnici vještiji u prosijavanju promotivnog sadržaja.

Podijelite članak
Slični članci
Kako Mobile Commerce Community Marketing pokreće veći ROI od tradicionalnih kanala
4 min. čitanja

Kako Mobile Commerce Community Marketing pokreće veći ROI od tradicionalnih kanala

Mobilne aplikacije doživljavaju jednu od svojih najstabilnijih i istovremeno najprofitabilnijih godina. Nakon pandemijskog buma i naknadne korekcije, tržište se stabiliziralo. Brojke pokazuju da se pažnja i novac korisnika koncentriraju na mobilne uređaje više nego ikada prije, čineći marketing zajednice mobilne trgovine ključnim diferencijatorom za brendove koji traže održivi rast.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Iako budžeti za B2B oglašavanje rastu, trgovci se i dalje bore sa efikasnošću
4 min. čitanja

Iako budžeti za B2B oglašavanje rastu, trgovci se i dalje bore sa efikasnošću

Kompanije troše više na oglašavanje, ali rezultati često zaostaju. Rastući budžeti za digitalno oglašavanje sami po sebi nisu dovoljni. Odluke o kupovini postaju sve složenije, tradicionalni pristupi prestaju funkcionirati, a oglašavanje promašuje cilj. Novo globalno istraživanje otkriva zašto se povrat ulaganja u B2B marketing ne ostvaruje. Pogledajmo što marketinški stručnjaci mogu učiniti u vezi s […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Bridge Now

Najnovije vijesti upravo SADA

10+ nepročitano

10+