
EU se snažno zalaže za to, posebno u odjeći. Zašto? Pa, razmisli o svim glavoboljama s kojima se svakodnevno suočavamo. Poslovna prekomjerna produkcija, noćne more o usklađenosti, lažna roba. DPP-ovi bi mogli biti samo aspirin koji smo tražili.
Pripremite se za neke brojeve. ABI Research kaže da do 2030. godine gledamo 62,5 milijardi DPP-ova samo za odjeću. To nije greška u kucanju. To je poziv na buđenje.
Šta to znači za nas u rovovima? Pa, naše platforme će trebati veliki remont. Svaka stranica proizvoda će morati pokazati odakle je došla ta majica ili torbica, kako je napravljena, kako radi. To je kao da svakom proizvodu date vlastiti digitalni rodni list.
Vremenska linija? Brzo nas napada. Očekuje se da će propisi početi gristi od 2027. godine, a do 2030. godine svi sistemi će biti dostupni u Evropi. Sjeverna Amerika i Azija neće biti daleko.

Source: Depositphotos
Korak do akcije:
1. Morate početi razmišljati o svom poslovanju i kako integrirati podatke u sustave. To nije samo fensi dodatak; To će biti okosnica naših informacija o proizvodu.
2. Nema više skrivanja iza nejasnih “made in” etiketa.
3. Korisničko iskustvo? To će biti sljedeći nivo. Zamislite kupce koji mogu pratiti svoje traperice od polja pamuka do skladišta.
Budimo realni, ipak. Gledamo u neke ozbiljne tehnološke investicije – zamislite 1,59 milijardi dolara za podršku softveru i IT-u. Za one od nas koji su voljni rano zagristi metak, ovo bi moglo biti ogromno. Govorimo o glavnom diferencijatoru na prepunom tržištu.
Pa, šta sad? Počni da pripremaš svoj posao. Pogledaj svoje sisteme. Razgovarajte sa svojim tehničkim timovima. I možda, samo možda, početi planirati budžet za neke ozbiljne nadogradnje.
DPP-ovi dolaze, htjeli mi to ili ne. To će biti muka, ali to bi mogla biti i naša karta da predvodimo čopor u transparentnosti i povjerenju.