2 min. čitanja

Pasoši digitalnih proizvoda: Sljedeća granica e-trgovine

Dolazi nam velika promjena, a zove se Digital Product Passports (DPP). Ne, to nije samo još jedan tehnološki hir - ovaj ima zube.

Ovaj članak za vas prevela vještačka inteligencija
Pasoši digitalnih proizvoda: Sljedeća granica e-trgovine
Izvor: Depositphotos

EU se snažno zalaže za to, posebno u odjeći. Zašto? Pa, razmisli o svim glavoboljama s kojima se svakodnevno suočavamo. Poslovna prekomjerna produkcija, noćne more o usklađenosti, lažna roba. DPP-ovi bi mogli biti samo aspirin koji smo tražili.

Pripremite se za neke brojeve. ABI Research kaže da do 2030. godine gledamo 62,5 milijardi DPP-ova samo za odjeću. To nije greška u kucanju. To je poziv na buđenje.

Šta to znači za nas u rovovima? Pa, naše platforme će trebati veliki remont. Svaka stranica proizvoda će morati pokazati odakle je došla ta majica ili torbica, kako je napravljena, kako radi. To je kao da svakom proizvodu date vlastiti digitalni rodni list.

Vremenska linija? Brzo nas napada. Očekuje se da će propisi početi gristi od 2027. godine, a do 2030. godine svi sistemi će biti dostupni u Evropi. Sjeverna Amerika i Azija neće biti daleko.

Source: Depositphotos

Korak do akcije:

1. Morate početi razmišljati o svom poslovanju i kako integrirati podatke u sustave. To nije samo fensi dodatak; To će biti okosnica naših informacija o proizvodu.
2. Nema više skrivanja iza nejasnih “made in” etiketa.
3. Korisničko iskustvo? To će biti sljedeći nivo. Zamislite kupce koji mogu pratiti svoje traperice od polja pamuka do skladišta.

Budimo realni, ipak. Gledamo u neke ozbiljne tehnološke investicije – zamislite 1,59 milijardi dolara za podršku softveru i IT-u. Za one od nas koji su voljni rano zagristi metak, ovo bi moglo biti ogromno. Govorimo o glavnom diferencijatoru na prepunom tržištu.

Pa, šta sad? Počni da pripremaš svoj posao. Pogledaj svoje sisteme. Razgovarajte sa svojim tehničkim timovima. I možda, samo možda, početi planirati budžet za neke ozbiljne nadogradnje.

DPP-ovi dolaze, htjeli mi to ili ne. To će biti muka, ali to bi mogla biti i naša karta da predvodimo čopor u transparentnosti i povjerenju.

Podijelite članak
Slični članci
Bye Bye E-commerce? 70% će kupovati na TikToku do 2030. godine
3 min. čitanja

Bye Bye E-commerce? 70% će kupovati na TikToku do 2030. godine

Brojke su zapanjujuće. Nova studija na 24.000 kupaca širom svijeta otkriva da 70% očekuje da će većinu kupovine obaviti na društvenim mrežama do 2030. godine. To znači da bi sajtovi za e-trgovinu u stilu Amazona koji danas dominiraju mogli postati relikvije u roku od pet godina. Revolucija društvene kupovine ne dolazi – već je ovdje.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Mađarski prodavači gube hiljade na ovim greškama na tržištu
5 min. čitanja

Mađarski prodavači gube hiljade na ovim greškama na tržištu

Širenje na međunarodna tržišta može izgledati neodoljivo za mađarske prodavce. Sa desetinama platformi, različitim propisima i kulturnim razlikama, mnoge kompanije se drže onoga što znaju. Attila Beneš iz Base.com dijeli praktične uvide o tome koja tržišta zapravo rade za mađarske prodavce – i uobičajene greške koje koštaju preduzeća hiljade u neuspjelim pokušajima širenja.

Attila Benes Attila Benes
Country Manager, Base.com
Francuska kaznila Shein s 40 milijuna eura kazne zbog lažnih cijena
3 min. čitanja

Francuska kaznila Shein s 40 milijuna eura kazne zbog lažnih cijena

Premaf rance24.com, Francuska je upravo ošamarila giganta brze mode Shein s rekordnom kaznom od 40 milijuna eura zbog obmanjivanja kupaca o popustima i ekološkim tvrdnjama. Istraga je otkrila da je kompanija manipulirala cijenama kako bi lažna prodaja izgledala kao pravi posao.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU