
Iznenađujuće, u nekoliko oblasti starije generacije prednjače; baby boomeri i stariji imaju veću vjerovatnoću od članova generacije Z da koriste pristupnike plaćanja putem digitalnih novčanika za e-trgovinu.
Ipak, mogućnosti digitalnih novčanika idu daleko dalje od jednostavnih plaćanja i transfera. Sveprisutnost mobilnih telefona predstavlja posebnu šansu za ove alate da postanu prirodni dio svakodnevnog života.
Istraživanje PYMNTS Intelligence-a urađeno u saradnji sa Google Wallet-om pojašnjava ovaj promjenjivi teren. Na osnovu ankete od 2.302 njemačka potrošača urađene ranije ove godine, njihov rad, “Digital Wallets Beyond Financial Transactions: Germany Edition,” nudi zapažanja.
Udio potrošača u Njemačkoj koji su koristili svoje digitalno pohranjene vjerodajnice za pristup događajima ili uslugama u protekloj godini, po generacijama

Source: PYMNTS Intelligence
Važni zaključci sadržani u studiji su:
1. Nova područja primjene u putničkoj i transportnoj industriji.
2. Moguće pogodnosti, posebno za mobilne korisnike.
3. Visok stepen zadovoljstva među potrošačima koji su koristili digitalne novčanike za predstavljanje vjerodajnica ili provjeru identiteta.
4. Različite generacijske stope prihvaćanja s nekim iznenađujućim trendovima.
Prema izvještaju, njemačko tržište je spremno za nadolazeću fazu razvoja digitalnih novčanika. Mogućnost širokog prihvaćanja se povećava kako potrošači postaju opušteniji koristeći ove alate za različite poslove, od prikazivanja ID-ova do pristupa događajima.
Kompletno istraživanje pruža detaljne informacije za bliže ispitivanje kako Nijemci koriste digitalne novčanike i šta bi budućnost mogla donijeti. U ovom digitalnom okruženju koje se brzo mijenja, istražuje trenutne trendove korištenja, generacijske razlike i moguća područja razvoja, dajući tako i preduzećima i potrošačima korisne informacije.