2 min. čitanja

Digitalni novčanici rastu u Njemačkoj

Sa više od polovine potrošača koji sada koriste digitalne novčanike za online kupovinu, nedavna studija pokazuje da oni postaju prilično popularni u Njemačkoj.

Ovaj članak za vas prevela vještačka inteligencija
Digitalni novčanici rastu u Njemačkoj
Izvor: Depositphotos

Iznenađujuće, u nekoliko oblasti starije generacije prednjače; baby boomeri i stariji imaju veću vjerovatnoću od članova generacije Z da koriste pristupnike plaćanja putem digitalnih novčanika za e-trgovinu.

Ipak, mogućnosti digitalnih novčanika idu daleko dalje od jednostavnih plaćanja i transfera. Sveprisutnost mobilnih telefona predstavlja posebnu šansu za ove alate da postanu prirodni dio svakodnevnog života.

Istraživanje PYMNTS Intelligence-a urađeno u saradnji sa Google Wallet-om pojašnjava ovaj promjenjivi teren. Na osnovu ankete od 2.302 njemačka potrošača urađene ranije ove godine, njihov rad, “Digital Wallets Beyond Financial Transactions: Germany Edition,” nudi zapažanja.

Udio potrošača u Njemačkoj koji su koristili svoje digitalno pohranjene vjerodajnice za pristup događajima ili uslugama u protekloj godini, po generacijama

Digital wallets to enter events or services Share of consumers in Germany who have used their digitally stored credentials to access events or services in the past year, by generation

Source: PYMNTS Intelligence

Važni zaključci sadržani u studiji su:

1. Nova područja primjene u putničkoj i transportnoj industriji.

2. Moguće pogodnosti, posebno za mobilne korisnike.

3. Visok stepen zadovoljstva među potrošačima koji su koristili digitalne novčanike za predstavljanje vjerodajnica ili provjeru identiteta.

4. Različite generacijske stope prihvaćanja s nekim iznenađujućim trendovima.

Prema izvještaju, njemačko tržište je spremno za nadolazeću fazu razvoja digitalnih novčanika. Mogućnost širokog prihvaćanja se povećava kako potrošači postaju opušteniji koristeći ove alate za različite poslove, od prikazivanja ID-ova do pristupa događajima.

Kompletno istraživanje pruža detaljne informacije za bliže ispitivanje kako Nijemci koriste digitalne novčanike i šta bi budućnost mogla donijeti. U ovom digitalnom okruženju koje se brzo mijenja, istražuje trenutne trendove korištenja, generacijske razlike i moguća područja razvoja, dajući tako i preduzećima i potrošačima korisne informacije.

Podijelite članak
Slični članci
Mađarski prodavači gube hiljade na ovim greškama na tržištu
5 min. čitanja

Mađarski prodavači gube hiljade na ovim greškama na tržištu

Širenje na međunarodna tržišta može izgledati neodoljivo za mađarske prodavce. Sa desetinama platformi, različitim propisima i kulturnim razlikama, mnoge kompanije se drže onoga što znaju. Attila Beneš iz Base.com dijeli praktične uvide o tome koja tržišta zapravo rade za mađarske prodavce – i uobičajene greške koje koštaju preduzeća hiljade u neuspjelim pokušajima širenja.

Attila Benes Attila Benes
Country Manager, Base.com
Tajne najuspješnijih e-trgovaca u srednjoj i istočnoj Europi
7 min. čitanja

Tajne najuspješnijih e-trgovaca u srednjoj i istočnoj Europi

E-trgovci na malo u srednjoj i istočnoj Europi tiho nadmašuju tržište, dok globalni divovi poput Temu i Shein preplavljuju evropska tržišta jeftinim proizvodima. Top 50 kompanija u regiji pronašlo je načine za konzistentan rast, čak i kada je post-pandemijski bum izblijedio i inflacija je pogodila potrošnju potrošača. Evo šta rade drugačije.

László Szabó László Szabó
Managing Partner, Growww Digital
Najbolje strategije digitalnog marketinga za mala preduzeća u 2025. godini
20 min. čitanja

Najbolje strategije digitalnog marketinga za mala preduzeća u 2025. godini

Iskustvo s brojnim e-trgovinama pokazuje kako tehnologija i odnosi pokreću rast. Za 2025. godinu, dokazane strategije za mala preduzeća u 2025. godini uključuju SEO, AI, content marketing, PPC i izgradnju zajednice – većina zahtijeva samo vrijeme i trud, a ne velike budžete. Sa AI sada bitnim za ostanak konkurentnosti, hajde da istražimo najefikasnije pristupe Selltorovog […]

Jan Janouškovec Jan Janouškovec
CEO, Selltoro