2 min. čitanja

Carina za strane pakete će se također promijeniti u Turskoj

Turska vlada uvodi porezne promjene. Cilj mu je ograničiti narudžbe iz stranih e-trgovina. Uvozne carine će se značajno povećati, a dodatni porez će biti nametnut na određene kategorije proizvoda.

Ovaj članak za vas prevela vještačka inteligencija
Carina za strane pakete će se također promijeniti u Turskoj
Izvor: Depositphotos

E-trgovina u Turskoj doživljava brzi rast. Ministarstvo trgovine izvijestilo je da se online potrošnja više nego udvostručila prošle godine, zahvaljujući inflaciji i značajnom autonomnom rastu. Očekuje se da će se ovaj trend nastaviti. Trenutno, skoro 560.000 kompanija posluje u turskoj e-trgovini. Kako bi zaštitila domaće tvrtke od rastuće konkurencije stranih online trgovina, vlada usvaja nove mjere.

Od 21. augusta, carina na evropske pakete će se povećati sa 18% na 30%. Za pošiljke iz zemalja koje nisu članice EU, carina, koja trenutno iznosi 30%, udvostručit će se na 60%. Ovo se odnosi na robu koja se isporučuje poštom ili ekspresnim pošiljkama turskim kupcima.

Prag oslobođenja od poreza za međunarodne narudžbe također se mijenja – sa prvobitnih 150 eura, smanjuje se na 30 eura. To znači da će se turski potrošači suočiti s većim troškovima za manje online narudžbe iz inostranstva. Cilj je obeshrabriti kupce da traže robu u inostranstvu i favorizirati domaće biznise.

Zemlja će također uvesti dodatni porez na robu koja potpada pod poseban zakon o porezu na potrošnju , kao što su luksuzni proizvodi, koji će biti podložni fiksnom porezu od 20%.

I ovdje možemo vidjeti kako poznati azijski divovi dominiraju prodajom. Planirani propisi su odgovor na praksu prodavača kao što su Temu i AliExpress. Evropska unija je već predstavila plan koji će izuzeti pakete do 150 eura iz zemalja koje nisu članice Unije od uvoznih carina do marta 2028. godine.

Podijelite članak
Slični članci
Kako Mobile Commerce Community Marketing pokreće veći ROI od tradicionalnih kanala
4 min. čitanja

Kako Mobile Commerce Community Marketing pokreće veći ROI od tradicionalnih kanala

Mobilne aplikacije doživljavaju jednu od svojih najstabilnijih i istovremeno najprofitabilnijih godina. Nakon pandemijskog buma i naknadne korekcije, tržište se stabiliziralo. Brojke pokazuju da se pažnja i novac korisnika koncentriraju na mobilne uređaje više nego ikada prije, čineći marketing zajednice mobilne trgovine ključnim diferencijatorom za brendove koji traže održivi rast.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Iako budžeti za B2B oglašavanje rastu, trgovci se i dalje bore sa efikasnošću
4 min. čitanja

Iako budžeti za B2B oglašavanje rastu, trgovci se i dalje bore sa efikasnošću

Kompanije troše više na oglašavanje, ali rezultati često zaostaju. Rastući budžeti za digitalno oglašavanje sami po sebi nisu dovoljni. Odluke o kupovini postaju sve složenije, tradicionalni pristupi prestaju funkcionirati, a oglašavanje promašuje cilj. Novo globalno istraživanje otkriva zašto se povrat ulaganja u B2B marketing ne ostvaruje. Pogledajmo što marketinški stručnjaci mogu učiniti u vezi s […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Bridge Now

Najnovije vijesti upravo SADA

10+ nepročitano

10+