
Alibabino istraživanje uzorka američkih trgovaca predstavlja optimističnu sliku okruženja e-trgovine među malim preduzećima. Čak 84 odsto ispitanika oprezno je optimistično u pogledu izgleda za ovu godinu, dok je 44 odsto veoma optimistično. Nasuprot tome, samo 6% ispitanika je pesimistično kada je u pitanju rast njihovog online poslovanja.
Vlasnici malih preduzeća žele da idu online
Istraživanje je pokazalo da se samo 53% ispitanika trenutno bavi online prodajom. Na taj način, 44% još uvek nije koristilo ovaj kanal, a samo 3% još uvek ne želi da razmišlja o online prodaji.
Gledajući u budućnost, istraživanje sugeriše značajan pomak u strateškom fokusu malih preduzeća ka e-trgovini. U stvari, 75% ispitanika očekuje da će online poslovanje igrati znatno veću ulogu u njihovoj ukupnoj strategiji do 2024. godine. Ovaj trend naglašava razvoj digitalnog pejzaža i neiskorišćeni potencijal za širi domet publike i rast poslovanja koji omogućavaju platforme za e-trgovinu.

Source: Alibaba.com
Pored toga, integracija AI integracije se pojavljuje kao ključni faktor. Oko dve trećine ispitanika prijavilo je korišćenje nekog oblika mašinskog učenja, dok drugi izražavaju nameru da pokrenu promene u AI prostoru. Zanimljivo je da uprkos jasnim koristima, stope usvajanja među kompanijama sa visokim prihodima ostaju spore.

Source: Alibaba.com
“Usvajanje je bilo izuzetno sporo u kompanijama sa visokom zaradom, pri čemu je 83 odsto ispitanika iz kompanija zaradilo više od pet miliona dolara koje ne koriste veštačku inteligenciju,” navodi se u izveštaju.
Pola godine je skoro gotovo, a američki preduzetnici sledeći korak vide kao jačanje online prisustva svog poslovanja izvan granica.