2 min. čitanja

Čak i mala preduzeća u SAD-u prihvataju budućnost e-trgovine

E-trgovina će porasti u značaju za mala preduzeća 2024. godine, pokazalo je najnovije istraživanje Alibabe.

Ovaj članak za vas prevela vještačka inteligencija
Čak i mala preduzeća u SAD-u prihvataju budućnost e-trgovine
Izvor: Depositphotos

Alibabino istraživanje uzorka američkih trgovaca predstavlja optimističnu sliku okruženja e-trgovine među malim preduzećima. Čak 84 odsto ispitanika oprezno je optimistično u pogledu izgleda za ovu godinu, dok je 44 odsto veoma optimistično. Nasuprot tome, samo 6% ispitanika je pesimistično kada je u pitanju rast njihovog online poslovanja.

Vlasnici malih preduzeća žele da idu online

Istraživanje je pokazalo da se samo 53% ispitanika trenutno bavi online prodajom. Na taj način, 44% još uvek nije koristilo ovaj kanal, a samo 3% još uvek ne želi da razmišlja o online prodaji.

Gledajući u budućnost, istraživanje sugeriše značajan pomak u strateškom fokusu malih preduzeća ka e-trgovini. U stvari, 75% ispitanika očekuje da će online poslovanje igrati znatno veću ulogu u njihovoj ukupnoj strategiji do 2024. godine. Ovaj trend naglašava razvoj digitalnog pejzaža i neiskorišćeni potencijal za širi domet publike i rast poslovanja koji omogućavaju platforme za e-trgovinu.

Source: Alibaba.com

Pored toga, integracija AI integracije se pojavljuje kao ključni faktor. Oko dve trećine ispitanika prijavilo je korišćenje nekog oblika mašinskog učenja, dok drugi izražavaju nameru da pokrenu promene u AI prostoru. Zanimljivo je da uprkos jasnim koristima, stope usvajanja među kompanijama sa visokim prihodima ostaju spore.

Source: Alibaba.com

“Usvajanje je bilo izuzetno sporo u kompanijama sa visokom zaradom, pri čemu je 83 odsto ispitanika iz kompanija zaradilo više od pet miliona dolara koje ne koriste veštačku inteligenciju,” navodi se u izveštaju.

Pola godine je skoro gotovo, a američki preduzetnici sledeći korak vide kao jačanje online prisustva svog poslovanja izvan granica.

Podijelite članak
Slični članci
Kako Mobile Commerce Community Marketing pokreće veći ROI od tradicionalnih kanala
4 min. čitanja

Kako Mobile Commerce Community Marketing pokreće veći ROI od tradicionalnih kanala

Mobilne aplikacije doživljavaju jednu od svojih najstabilnijih i istovremeno najprofitabilnijih godina. Nakon pandemijskog buma i naknadne korekcije, tržište se stabiliziralo. Brojke pokazuju da se pažnja i novac korisnika koncentriraju na mobilne uređaje više nego ikada prije, čineći marketing zajednice mobilne trgovine ključnim diferencijatorom za brendove koji traže održivi rast.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Iako budžeti za B2B oglašavanje rastu, trgovci se i dalje bore sa efikasnošću
4 min. čitanja

Iako budžeti za B2B oglašavanje rastu, trgovci se i dalje bore sa efikasnošću

Kompanije troše više na oglašavanje, ali rezultati često zaostaju. Rastući budžeti za digitalno oglašavanje sami po sebi nisu dovoljni. Odluke o kupovini postaju sve složenije, tradicionalni pristupi prestaju funkcionirati, a oglašavanje promašuje cilj. Novo globalno istraživanje otkriva zašto se povrat ulaganja u B2B marketing ne ostvaruje. Pogledajmo što marketinški stručnjaci mogu učiniti u vezi s […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Bridge Now

Najnovije vijesti upravo SADA

10+ nepročitano

10+