3 min. čitanja

Britanski potrošači su više svjesni cijene nego ikad – što to znači za trgovce?

Nedavna studija koju je proveo American Express sa 2.000 kupaca ukazuje na promjenu u načinu na koji britanski potrošači kupuju ovih dana. Istraživanje pokazuje da je u današnje vrijeme velika većina od 77 posto Britanaca više nego ikad prije usredotočena na dobivanje dobre vrijednosti za svoj novac. Osim toga, 71 posto njih sada aktivno lovi predmete koji se prodaju po sniženim cijenama. Naime, 68 posto ispitanih misli da bi trgovine trebale učiniti više kako bi pomogle kupcima da se nose s rastućim cijenama.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Ovaj članak za vas prevela vještačka inteligencija
Britanski potrošači su više svjesni cijene nego ikad – što to znači za trgovce?
Izvor: Depositphotos

Promjena lojalnosti kupaca u britanskoj maloprodaji

U današnjem maloprodajnom okruženju, konkurencija je žestoka, sa 23 posto kupaca koji traže povoljne cijene umjesto da se drže svojih uobičajenih trgovina.

Važnost programa lojalnosti raste evidentno sa 52 posto kupaca koji izražavaju da su skloni pokroviteljstvu preduzeća koja nude programe.

Štaviše, značajna većina od 61 posto smatra da bi trgovci trebali pojačati svoje napore u nagrađivanju kupaca.

Ključni prioriteti kupovine britanskih potrošača

60 posto ispitanih još uvijek smatra da je pogodnost važna; 65 posto cijeni tvrtke koje mogu podnijeti kupnju u zadnji tren i jamčiti usluge dostave.

Kvalitet proizvoda se pomno ispituje. 62 posto Britanaca je nedavno primijetilo smanjenje kvaliteta ili veličine proizvoda.  47 posto se odlučuje za kupovinu manje, ali kvalitetnije robe

Daniel Edelman, iz American Expressa, naglašava značaj trgovaca koji se brzo prilagođavaju rastućim zahtjevima kupaca dajući prioritet isporuci vrhunskih korisničkih iskustava kako u trgovinama tako i na internetu.

“Prioriteti kupovine ljudi se razumljivo brzo mijenjaju u skladu s vremenom, s većim fokusom na vrijednost i bližim pogledom na kvalitetu. Važno je da trgovci, kao i uvijek, ostanu blizu svojih kupaca i brzo reagiraju kao odgovor na njihove promjenjive potrebe. Ponuda pobjedničkog korisničkog iskustva i u trgovini ili online također bi trebala biti na prvom mjestu jer britanski potrošači i dalje daju prioritet praktičnosti i lakoći kada kupuju.”

UK E-commerce Market

Source: Depositphotos

Britanske potrošačke potrošačke navike

Studija je također otkrila da 42 posto britanskih potrošača još uvijek troši većinu svog novca na odmor.

72 posto još uvijek misli da je ključno počastiti se s vremena na vrijeme. Prilično je intrigantno da je 44 posto otvoreno za dijeljenje svojih informacija u zamjenu za iskustvo kupovine.

To daje trgovinama priliku da učinkovito prilagode ponude i poruke pojedincima.

Što to znači za trgovce?

1️⃣ Osjetljivost na cijenu je na najvišem nivou svih vremena

  • Akcija: Ponudite konkurentne cijene, vremenski ograničene ponude i personalizirane popuste kako biste privukli kupce koji paze na budžet.

2️Programi lojalnosti su važniji nego ikad

  • Akcija: Ojačajte programe lojalnosti ekskluzivnim popustima, ranim pristupom prodaji i personaliziranim nagradama.

3️⃣ Kvalitet je važan, ali isto tako i praktičnost

  • Akcija: Usredotočite se na isporuku dosljednog kvaliteta proizvoda uz osiguravanje besprijekornih, brzih i pouzdanih iskustava kupovine (online i offline).

4️⃣ Personalizirana iskustva kupovine pokreću angažman

  • Akcija: Koristite AI i analitiku podataka za prilagođavanje promocija, preporučivanje proizvoda i poboljšanje angažmana kupaca.
Podijelite članak
Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU

Freelance Digital Marketing Specialist at Ecommerce Bridge with nearly a decade of experience in digital marketing, where I've specialised in managing international teams and building strategic partnerships. As former International Team Lead at Groupon, I managed teams across various European countries, handled KPI achievement, and worked daily with agencies in English. These days, I focus on content strategy, link building, and coordinating with international agencies in e-commerce expansion. What truly fulfils me is working with people and seeing everyone happy and satisfied with the results. I'm passionate about researching and writing about the latest trends in e-commerce and digital marketing, bringing fresh insights and industry news to our readers. I hold a Master's degree in Mass Media Studies and completed international courses in London and Bristol.

Slični članci
TikTok prodaja namirnica skočila je 120% ove godine
3 min. čitanja

TikTok prodaja namirnica skočila je 120% ove godine

Nešto se divlje događa na TikToku u posljednje vrijeme. Lidl, njemački diskontni supermarket, izbacuje ograničene proizvode na TikTok Shop i rasprodaju se brže nego ikad. Njihove čokoladice u Dubaiju – one punjene pistaćima kojima su svi opsjednuti – prodavale su 72 pločice svake sekunde i ostale su bez zaliha za 90 minuta. Po redovnim cijenama. […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU