
Promjena lojalnosti kupaca u britanskoj maloprodaji
U današnjem maloprodajnom okruženju, konkurencija je žestoka, sa 23 posto kupaca koji traže povoljne cijene umjesto da se drže svojih uobičajenih trgovina.
Važnost programa lojalnosti raste evidentno sa 52 posto kupaca koji izražavaju da su skloni pokroviteljstvu preduzeća koja nude programe.
Štaviše, značajna većina od 61 posto smatra da bi trgovci trebali pojačati svoje napore u nagrađivanju kupaca.
Ključni prioriteti kupovine britanskih potrošača
60 posto ispitanih još uvijek smatra da je pogodnost važna; 65 posto cijeni tvrtke koje mogu podnijeti kupnju u zadnji tren i jamčiti usluge dostave.
Kvalitet proizvoda se pomno ispituje. 62 posto Britanaca je nedavno primijetilo smanjenje kvaliteta ili veličine proizvoda. 47 posto se odlučuje za kupovinu manje, ali kvalitetnije robe
Daniel Edelman, iz American Expressa, naglašava značaj trgovaca koji se brzo prilagođavaju rastućim zahtjevima kupaca dajući prioritet isporuci vrhunskih korisničkih iskustava kako u trgovinama tako i na internetu.
“Prioriteti kupovine ljudi se razumljivo brzo mijenjaju u skladu s vremenom, s većim fokusom na vrijednost i bližim pogledom na kvalitetu. Važno je da trgovci, kao i uvijek, ostanu blizu svojih kupaca i brzo reagiraju kao odgovor na njihove promjenjive potrebe. Ponuda pobjedničkog korisničkog iskustva i u trgovini ili online također bi trebala biti na prvom mjestu jer britanski potrošači i dalje daju prioritet praktičnosti i lakoći kada kupuju.”

Source: Depositphotos
Britanske potrošačke potrošačke navike
Studija je također otkrila da 42 posto britanskih potrošača još uvijek troši većinu svog novca na odmor.
72 posto još uvijek misli da je ključno počastiti se s vremena na vrijeme. Prilično je intrigantno da je 44 posto otvoreno za dijeljenje svojih informacija u zamjenu za iskustvo kupovine.
To daje trgovinama priliku da učinkovito prilagode ponude i poruke pojedincima.
Što to znači za trgovce?
1️⃣ Osjetljivost na cijenu je na najvišem nivou svih vremena
- Akcija: Ponudite konkurentne cijene, vremenski ograničene ponude i personalizirane popuste kako biste privukli kupce koji paze na budžet.
2️Programi lojalnosti su važniji nego ikad
- Akcija: Ojačajte programe lojalnosti ekskluzivnim popustima, ranim pristupom prodaji i personaliziranim nagradama.
3️⃣ Kvalitet je važan, ali isto tako i praktičnost
- Akcija: Usredotočite se na isporuku dosljednog kvaliteta proizvoda uz osiguravanje besprijekornih, brzih i pouzdanih iskustava kupovine (online i offline).
4️⃣ Personalizirana iskustva kupovine pokreću angažman
- Akcija: Koristite AI i analitiku podataka za prilagođavanje promocija, preporučivanje proizvoda i poboljšanje angažmana kupaca.