2 min. čitanja

Brisel protiv dogovora: Da li će EU da razbije kineski šoping mehur?

Jesi li čuo najnovije glasine o onim jeftinim kineskim online trgovinama? Izgleda da se Evropska komisija sprema da baci ključ u svoj rad!

Ovaj članak za vas prevela vještačka inteligencija
Brisel protiv dogovora: Da li će EU da razbije kineski šoping mehur?
Izvor: Depositphotos

Dakle, evo dogovora: upravo sada, ako naručite nešto izvan EU što je ispod 150 eura, ne plaćate carinu. Slatko, zar ne? Pa, Evropska komisija razmišlja o povlačenju utikača na tu malu povlasticu.

Nije tajna da su Shein, Temu, i AliExpress značajno nadmašili evropske online prodavnice, često na račun evropskih preduzeća. Dio njihovog tajnog umaka? Kineska vlada plaća račun za jeftin zračni prijevoz.

Samo prošle godine, neverovatnih 2,3 milijarde jeftinih paketa stiglo je na evropske pragove. A April? Kao da je Božić došao ranije sa 350 miliona paketa! Ali ne zadržavaj dah za promjene. Carinici su već do očiju na poslu.

I ne zaboravimo: Ove kineske marketinške zvijezde e-trgovine već neko vrijeme su u vrućoj vodi. Od upitne sigurnosti proizvoda do krivotvorenja, imaju više problema od stalka za časopise. Samo prošlog meseca, grupa čuvara potrošača kritikovala je Temu zbog toga što je brz i labav sa informacijama i koristio neke upitne taktike prodaje.

Temuov odgovor? Oh, znaš, stara “mi smo novi ovdje, još uvijek učimo konopce” rutina. Klasičan potez, zar ne?

Dakle, vežite se, narode! Vaši dani jeftine online kupovine mogu biti odbrojani. Ali hej, s vedrije strane, možda ćemo konačno vidjeti neki fair play u marketinškoj igri e-trgovine.

Podijelite članak
Slični članci
Personalizacija kupaca e-trgovine: Kako potaknuti angažman kupaca
24 min. čitanja

Personalizacija kupaca e-trgovine: Kako potaknuti angažman kupaca

Zamislite da uđete u svoju omiljenu lokalnu trgovinu i vlasnik vas pozdravlja po imenu, već znajući što bi vam se moglo svidjeti. Oni se prisjećaju vaše posljednje kupovine i upućuju vas na novi predmet koji ga savršeno nadopunjuje. Ova vrsta osobnog dodira čini da se osjećate cijenjeno i tjera vas da se vraćate. U svijetu […]

Dimitar Dimitrov Dimitar Dimitrov
CEO, Wincompany.io | Socialscore.io
Pročitajte članak
Trendovi pretplate na e-trgovinu 2025
5 min. čitanja

Trendovi pretplate na e-trgovinu 2025

Na osnovu Subscription Trends Q1 Report 2025 od strane Subscrybe-a, ovaj članak istražuje pet trendova koji preoblikuju ekonomiju pretplate. Umjesto jednostavnog sumiranja nalaza, uvidi su pažljivo prilagođeni za e-commerce preduzeća uz očuvanje originalnih podataka i primjera iz stvarnog svijeta.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Pročitajte članak
Kako ponude povezane s karticama transformiraju lojalnost
12 min. čitanja

Kako ponude povezane s karticama transformiraju lojalnost

Dugi niz godina, iskorištavanje kupona u trgovini za zaradu rabata ili nagrade bilo je nezgrapno putovanje kupaca. Kuponi su možda postojali koliko i same trgovine, ali pojava mobilnih uređaja donijela je sa sobom mobilne kupone i mogućnost pokretanja ‘višekanalnih’ kampanja lojalnosti, u kojima je trgovac mogao pokrenuti kod za popust koji se može iskoristiti i […]

Rob Downes Rob Downes
Loyalty, Rewards and CLO Expert
Pročitajte članak
Bridge Now

Najnovije vijesti upravo SADA

10+ nepročitano

10+