
Društveni mediji i digitalno oglašavanje bili su primarni kanali za akviziciju kupaca od početka pandemije. Međutim, događaji uživo i partnerski programi također vraćaju dio svoje važnosti. Izvještaj o stanju B2B kupaca za 2024. godinu od Stirise, dobavljača marketinških rješenja usmjerenih na identitet i podatke, naglašava ovaj trend.
B2B marketinške organizacije su razvile holističke pristupe za stjecanje kupaca koji se više ne oslanjaju u velikoj mjeri na lični kontakt. Ove moderne b2b strategije akvizicije kupaca obuhvaćaju raznoliku mješavinu digitalnih i tradicionalnih kanala, odražavajući razvijajući se krajolik poslovnih interakcija. Od korištenja društvenih medija i digitalnog oglašavanja do revitalizacije uloge događaja uživo i partnerskih programa, kompanije prilagođavaju svoje taktike kako bi zadovoljile promjenjive preferencije današnjih B2B kupaca. Ovaj pomak u b2b strategiji akvizicije kupaca naglašava važnost višestrukog pristupa koji balansira efikasnost digitalnog dosega sa trajnom vrijednošću personaliziranih veza licem u lice.
Društveni mediji i digitalno oglašavanje su ocijenjeni kao najuspješnije strategije akvizicije kupaca, a ne e-mail. Događaji uživo su ocijenjeni kao visoko efikasni od strane 55% ispitanika, ali mnogo manji broj – 11% – smatra ih svojom najefikasnijom strategijom akvizicije.
Današnji B2B marketeri će vjerovatno biti digitalni urođenici, pametni u društvenim medijima i možda će biti radnici na daljinu. Prisustvovanje događaju iz daljine može im biti privlačnije od putovanja na aerodrom. Čak i e-mail može izgledati arhaično kada pokušavate komunicirati.
B2B marketeri to prepoznaju i traže holističke pristupe traženju koji kombiniraju duboko ulaganje u digitalno sa pravim sastancima licem u lice. Ova uravnotežena b2b strategija akvizicije kupaca odražava nijansirano razumijevanje modernih preferencija kupaca. Integracijom različitih dodirnih tačaka, od digitalnih interakcija do ličnih angažmana, kompanije kreiraju efikasnije b2b strategije akvizicije kupaca koje rezoniraju sa današnjim raznolikim poslovnim krajolikom.