
Brojevi odražavaju opreznu bazu kupaca koja još uvijek pregovara o ekonomskoj neizvjesnosti. Matthew Shay, predsjednik i izvršni direktor NRF-a, istaknuo je da potrošači još uvijek imaju izbor o svojim troškovima i favoriziraju osnovne potrebe nad luksuzom. Iako inflacija vezana za usluge ostaje zabrinjavajuća, ova tendencija vrijedi čak i sa gotovo nultom stopom inflacije za robu.
Ispitujući brojke, ukupna maloprodaja – isključujući automobile i benzin – zabilježila je skroman rast od 0,47% u odnosu na prethodni mjesec i značajnijih 3,42% u odnosu na prethodnu godinu. Od majskog učinka, ove brojke pokazuju oskudno poboljšanje.
Sa online i ne-trgovinskom prodajom koja je porasla za 23,08% u odnosu na prethodnu godinu, sektor e-trgovine je izašao kao jasan pobjednik. Ova stopa razvoja premašila je fizičku maloprodaju, naglašavajući kontinuiranu promjenu u ukusima potrošača prema online kupovini.
Ovi različiti rezultati u nekoliko maloprodajnih sektora naglašavaju zamršene procese koji se provode u sadašnjem ekonomskom okruženju. Obrasci potrošnje potrošača se mijenjaju kako pregovaraju o visokim kamatnim stopama na kredite i tekućoj inflaciji u nekim industrijama, čime se maloprodajna scena transformira u dosad neočekivanim smjerovima.