2 min. čitanja

Američko istraživanje maloprodaje pokazuje bum e-trgovine uz skroman ukupni rast

Nedavni podaci iz Retail Monitora Nacionalne federacije maloprodaje i CNBC-a predstavljaju složenu sliku performansi maloprodajnog sektora u junu. Iako je opći razvoj ostao spor, e-trgovina je nastavila uvelike nadmašivati konvencionalnu maloprodaju.

Ovaj članak za vas prevela vještačka inteligencija
Američko istraživanje maloprodaje pokazuje bum e-trgovine uz skroman ukupni rast
Izvor: Depositphotos

Brojevi odražavaju opreznu bazu kupaca koja još uvijek pregovara o ekonomskoj neizvjesnosti. Matthew Shay, predsjednik i izvršni direktor NRF-a, istaknuo je da potrošači još uvijek imaju izbor o svojim troškovima i favoriziraju osnovne potrebe nad luksuzom. Iako inflacija vezana za usluge ostaje zabrinjavajuća, ova tendencija vrijedi čak i sa gotovo nultom stopom inflacije za robu.

Ispitujući brojke, ukupna maloprodaja – isključujući automobile i benzin – zabilježila je skroman rast od 0,47% u odnosu na prethodni mjesec i značajnijih 3,42% u odnosu na prethodnu godinu. Od majskog učinka, ove brojke pokazuju oskudno poboljšanje.

Sa online i ne-trgovinskom prodajom koja je porasla za 23,08% u odnosu na prethodnu godinu, sektor e-trgovine je izašao kao jasan pobjednik. Ova stopa razvoja premašila je fizičku maloprodaju, naglašavajući kontinuiranu promjenu u ukusima potrošača prema online kupovini.

Analiza po kategorijama proizvela je mješovitu vreću nalaza. Dok su određene industrije, kao što su osnovne robe i prodavnice hrane, pokazale ekspanziju, druge, uključujući elektroniku i trgovce namještajem, suočile su se sa smanjenjem. Trgovine odjećom i modnim dodacima posebno su pokazale skroman pad iz mjeseca u mjesec, ali su zabilježile dobar rast iz godine u godinu.

Ovi različiti rezultati u nekoliko maloprodajnih sektora naglašavaju zamršene procese koji se provode u sadašnjem ekonomskom okruženju. Obrasci potrošnje potrošača se mijenjaju kako pregovaraju o visokim kamatnim stopama na kredite i tekućoj inflaciji u nekim industrijama, čime se maloprodajna scena transformira u dosad neočekivanim smjerovima.

Podijelite članak
Slični članci
Bye Bye E-commerce? 70% će kupovati na TikToku do 2030. godine
3 min. čitanja

Bye Bye E-commerce? 70% će kupovati na TikToku do 2030. godine

Brojke su zapanjujuće. Nova studija na 24.000 kupaca širom svijeta otkriva da 70% očekuje da će većinu kupovine obaviti na društvenim mrežama do 2030. godine. To znači da bi sajtovi za e-trgovinu u stilu Amazona koji danas dominiraju mogli postati relikvije u roku od pet godina. Revolucija društvene kupovine ne dolazi – već je ovdje.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU