2 min. čitanja

Amazon otkrio način da se izbori sa jeftinom kineskom robom

Amazon je nedavno pregovarao o uslovima sa kineskim prodavcima. Na sastanku su predstavljeni planovi za stvaranje nove prodavnice koja prodaje jeftinu odeću, kućnu robu i druge predmete. Cilj je da se direktno takmiči sa popularnim platformama za e-trgovinu Temu i Shein.

Ovaj članak za vas prevela vještačka inteligencija
Amazon otkrio način da se izbori sa jeftinom kineskom robom
Izvor: Depositphotos

Kineski prodavci će moći da šalju robu direktno američkim potrošačima. Amazon obećava isporuku u roku od 9 do 11 dana. Očekuje se da će proizvodi početi da stižu ove jeseni, iako tačan datum lansiranja tek treba da bude zvanično objavljen.

“Prodavnica bi se direktno takmičila sa Temuom i Sheinom, dva nova kineska sajta za e-trgovinu koji su stekli popularnost u SAD-u,” navodi CNBC.

Amazonova strategija uključuje prikazivanje nebrendiranih predmeta po cijeni ispod 20 dolara, kao što su masažeri lica ili telefonske futrole. Kao i Shein, inicijativa je osmišljena da uštedi novac prodavača proizvodnjom artikala u malim serijama. Veće serije će se proizvoditi kada je potražnja za određenim artiklima veća.

Amazon pokušava da privuče više kineskih prodavaca. O tome svjedoči nedavno otvaranje inovacionog centra u Shenzhenu i smanjenje naknada za jeftinu odjeću. Broj artikala koje kineski prodavci prodaju na Amazonu povećaće se za više od 20 odsto do 2023. godine, uz značajno povećanje broja prodavaca sa visokim prihodima.

Podijelite članak
Slični članci
Koje se evropske zemlje najviše oslanjaju na stranu e-trgovinu? Pogled na prekograničnu trgovinu u Evropi
2 min. čitanja

Koje se evropske zemlje najviše oslanjaju na stranu e-trgovinu? Pogled na prekograničnu trgovinu u Evropi

Nedavni nalazi Evropske trgovinske baze podataka (ECDB) otkrivaju upečatljive regionalne obrasce u tome kako različite evropske nacije surađuju sa međunarodnim online trgovcima i koje se evropske zemlje najviše oslanjaju na stranu e-trgovinu. Ova analiza istražuje različite stepene usvajanja prekogranične e-trgovine širom kontinenta uz održavanje integriteta bitnih tržišnih podataka.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Pročitajte članak
Googleov AI Max proširuje pretraživačke kampanje izvan ključnih riječi
3 min. čitanja

Googleov AI Max proširuje pretraživačke kampanje izvan ključnih riječi

Google uvodi AI Max – novi skup funkcija za Search kampanje koji povezuje kreativnu automatizaciju, preciznije ciljanje i bolju kontrolu. Koristi najnovije mogućnosti umjetne inteligencije. Funkcija će biti dostupna globalno u beta verziji do kraja maja i ima za cilj da pomogne oglašivačima da izvuku više iz svojih kampanja.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Bridge Now

Najnovije vijesti upravo SADA

10+ nepročitano

10+