
Kineski prodavci će moći da šalju robu direktno američkim potrošačima. Amazon obećava isporuku u roku od 9 do 11 dana. Očekuje se da će proizvodi početi da stižu ove jeseni, iako tačan datum lansiranja tek treba da bude zvanično objavljen.
“Prodavnica bi se direktno takmičila sa Temuom i Sheinom, dva nova kineska sajta za e-trgovinu koji su stekli popularnost u SAD-u,” navodi CNBC.
Amazonova strategija uključuje prikazivanje nebrendiranih predmeta po cijeni ispod 20 dolara, kao što su masažeri lica ili telefonske futrole. Kao i Shein, inicijativa je osmišljena da uštedi novac prodavača proizvodnjom artikala u malim serijama. Veće serije će se proizvoditi kada je potražnja za određenim artiklima veća.
Amazon pokušava da privuče više kineskih prodavaca. O tome svjedoči nedavno otvaranje inovacionog centra u Shenzhenu i smanjenje naknada za jeftinu odjeću. Broj artikala koje kineski prodavci prodaju na Amazonu povećaće se za više od 20 odsto do 2023. godine, uz značajno povećanje broja prodavaca sa visokim prihodima.