3 min. čitanja

AI virtualni influenceri rastu: Trebaju li tvrtke obratiti pažnju?

Došlo je do velike promjene na sceni influencer marketinga u posljednjih nekoliko godina, jer AI virtualni influenceri postaju istaknuti. Brendovi su svjedoci ovog brzog uspona i pitaju se da li bi trebali sarađivati s ovim digitalnim entitetima ili ostati s konvencionalnijim ljudskim utjecajima. Kako popularnost AI virtualnih influencera nastavlja rasti, marketinški stručnjaci su suočeni s novim mogućnostima i izazovima u svojim strategijama utjecaja.

Ovaj članak za vas prevela vještačka inteligencija
AI virtualni influenceri rastu: Trebaju li tvrtke obratiti pažnju?
Izvor: Emplifi.io

Definicija AI virtualnih influencera

Virtualni influenceri umjetne inteligencije (AI) su digitalni likovi proizvedeni pomoću kompjuterski generiranih slika (CGI), deepfake tehnologije i trodimenzionalnog modeliranja. Oni mogu ažurirati svoje sljedbenike i komunicirati s njima na društvenim mrežama. Jedan od najpopularnijih AI virtualnih influnecera je Lil Miquela (@lilmiquela). ili prvi AI supermodel Shudu (@shudu.gram). Lil Miquela je kreirana od strane start-up kompanije koja se specijalizirala za robotiku, umjetnu inteligenciju i njihovu primjenu u medijskim kompanijama.

Source: Outsideinsight.com

Uspon AI virtualnih influencera

Influencer Marketing Factory procjenjuje da 58% američkih kupaca starijih od 18 godina prati barem jednog AI virtualnog influencera na društvenim medijima. Ovi virtualni influenceri prate se na Facebooku, Instagramu, TikToku i YouTubeu i između ostalih stranica.  Stvaranje novih AI influencera postalo je lakše zahvaljujući novoj AI tehnologiji. Sada se mogu kreirati u nekoliko jednostavnih koraka.

Evo liste nekih od AI influencera na Instagramu

Prednosti i nedostaci korištenja virtualnih influencera:

Plusevi:

  • AI virtualni influenceri nude dosljednu zastupljenost brenda, eliminirajući zabrinutost zbog prošlih kontroverzi ili negativnih vijesti
  • Brendovi mogu pregovarati o saradnji bez brige o konfliktnim rasporedima, jer virtualni influenceri nemaju fizičkih ograničenja
  • AI virtualni influenceri popularni su među generacijom Z i milenijalcima. To ih čini atraktivnom opcijom za brendove koji žele doprijeti do ove demografske skupine
  • Kampanje mogu biti jedinstvenije i pamtljivije
  • AI virtualni influenceri mogu proizvesti učinkovitije kampanje

Nedostaci:

  • Nedostatak autentičnosti koji može smanjiti povjerenje kupaca
  • Oni mogu prikazati nerealne standarde životnog stila
  • AI influenceri ne mogu fizički komunicirati s proizvodom
  • Brendovi mogu riskirati potencijalnu kontroverzu
  • Hardver i softver su vrlo skupi kada se gradi AI virtualni influencer
  • Izgradnja AI virtualnog influencera zahtijeva dugu pripremnu fazu



Kako maksimalno iskoristiti prednosti stvarnih ljudi kao influencera

  • Pojačajte interakciju: Ljudski influenceri koji identificiraju teme koje su od interesa za njihovu publiku mogu potaknuti interakciju
  • Iskoristite jedinstvena iskustva: Ljudski influenceri mogu iskoristiti vlastita iskustva, uključujući i testiranje stvarnih proizvoda
  • Idite na događaje uživo: Da bi povećali svoju kreativnost, ljudski influenceri bi trebali sudjelovati u događajima uživo

Izgledi umjetne inteligencije

Zabava, bankarstvo i zdravstvo su samo neki od sektora za koje se predviđa da će biti potpuno transformisani integracijom AI tehnologije. Od hostinga prijenosa uživo do ponude biznisa, virtualni influenceri sa umjetnom inteligencijom imaju različite namjene.

Postoje prednosti i mane rada s AI virtualnim influencerima koje bi brendovi trebali uzeti u obzir kako se marketinška scena influencera razvija. Korištenjem besplatnih usluga savjetovanja i evaluacije projekata dostupnih na nekim platformama, brendovi mogu odabrati rad s obrazovanim digitalnim agencijama.

Podijelite članak
Slični članci
Korisnički generirani sadržaj u kampanjama influencera: Zašto je to game-changer za e-commerce brendove
4 min. čitanja

Korisnički generirani sadržaj u kampanjama influencera: Zašto je to game-changer za e-commerce brendove

Korisnički generirani sadržaj (UGC) i influencer marketing su dva najmoćnija alata u digitalnom marketingu danas – ali jesu li to ista stvar? Nije tačno. Kao osnivač agencije koja radi sa preko 1600 kreatora sadržaja i koja je vodila kampanje za brendove kao što su Oriflame, EasyFishOil, Ozone.bg, Pepco, Doctor Switz, TEDi, Stylewish, i mnogi drugi, […]

Radostina Hristova  Radostina Hristova 
Influencer & Digital Marketing Professional, Radostna.com, Influencermedia.bg
Pročitajte članak
Zašto je influencer marketing važan?
3 min. čitanja

Zašto je influencer marketing važan?

Kako bi se povezali s ciljanom publikom i izdvojili se iz gomile, brendovi su stalno u potrazi za novim trikovima. Influencer marketing je dinamična strategija koja transformira način na koji kompanije komuniciraju sa svojim kupcima.

Pročitajte članak
Bridge Now

Najnovije vijesti upravo SADA

10+ nepročitano

10+