
Definicija AI virtualnih influencera
Virtualni influenceri umjetne inteligencije (AI) su digitalni likovi proizvedeni pomoću kompjuterski generiranih slika (CGI), deepfake tehnologije i trodimenzionalnog modeliranja. Oni mogu ažurirati svoje sljedbenike i komunicirati s njima na društvenim mrežama. Jedan od najpopularnijih AI virtualnih influnecera je Lil Miquela (@lilmiquela). ili prvi AI supermodel Shudu (@shudu.gram). Lil Miquela je kreirana od strane start-up kompanije koja se specijalizirala za robotiku, umjetnu inteligenciju i njihovu primjenu u medijskim kompanijama.

Source: Outsideinsight.com
Uspon AI virtualnih influencera
Influencer Marketing Factory procjenjuje da 58% američkih kupaca starijih od 18 godina prati barem jednog AI virtualnog influencera na društvenim medijima. Ovi virtualni influenceri prate se na Facebooku, Instagramu, TikToku i YouTubeu i između ostalih stranica. Stvaranje novih AI influencera postalo je lakše zahvaljujući novoj AI tehnologiji. Sada se mogu kreirati u nekoliko jednostavnih koraka.
Evo liste nekih od AI influencera na Instagramu
- Lil Miquela – @lilmiquela
- Imma – @imma.gram
- Qai Qai – @realqaiqai
- Shudu Gram – @shudu.gram
- Bermudi su bae – @bermudaisbae
- Rozy Gram – @rozy.gram
- Milla Sofia – @millasofiafin
- Giorgina Aleman – @gioaleman
- Lu do Magalu – @magazineluiza
Prednosti i nedostaci korištenja virtualnih influencera:
Plusevi:
- AI virtualni influenceri nude dosljednu zastupljenost brenda, eliminirajući zabrinutost zbog prošlih kontroverzi ili negativnih vijesti
- Brendovi mogu pregovarati o saradnji bez brige o konfliktnim rasporedima, jer virtualni influenceri nemaju fizičkih ograničenja
- AI virtualni influenceri popularni su među generacijom Z i milenijalcima. To ih čini atraktivnom opcijom za brendove koji žele doprijeti do ove demografske skupine
- Kampanje mogu biti jedinstvenije i pamtljivije
- AI virtualni influenceri mogu proizvesti učinkovitije kampanje
Nedostaci:
- Nedostatak autentičnosti koji može smanjiti povjerenje kupaca
- Oni mogu prikazati nerealne standarde životnog stila
- AI influenceri ne mogu fizički komunicirati s proizvodom
- Brendovi mogu riskirati potencijalnu kontroverzu
- Hardver i softver su vrlo skupi kada se gradi AI virtualni influencer
- Izgradnja AI virtualnog influencera zahtijeva dugu pripremnu fazu
Kako maksimalno iskoristiti prednosti stvarnih ljudi kao influencera
- Pojačajte interakciju: Ljudski influenceri koji identificiraju teme koje su od interesa za njihovu publiku mogu potaknuti interakciju
- Iskoristite jedinstvena iskustva: Ljudski influenceri mogu iskoristiti vlastita iskustva, uključujući i testiranje stvarnih proizvoda
- Idite na događaje uživo: Da bi povećali svoju kreativnost, ljudski influenceri bi trebali sudjelovati u događajima uživo
Izgledi umjetne inteligencije
Zabava, bankarstvo i zdravstvo su samo neki od sektora za koje se predviđa da će biti potpuno transformisani integracijom AI tehnologije. Od hostinga prijenosa uživo do ponude biznisa, virtualni influenceri sa umjetnom inteligencijom imaju različite namjene.
Postoje prednosti i mane rada s AI virtualnim influencerima koje bi brendovi trebali uzeti u obzir kako se marketinška scena influencera razvija. Korištenjem besplatnih usluga savjetovanja i evaluacije projekata dostupnih na nekim platformama, brendovi mogu odabrati rad s obrazovanim digitalnim agencijama.