2 min. čitanja

AI nadopunjuje preduzeća: 74% vidi ROI u prvoj godini

Nedavna istraživanja Google Clouda i Nacionalne istraživačke grupe pokazuju značajan utjecaj generativne umjetne inteligencije u različitim domenima, uključujući marketing e-trgovine.

Ovaj članak za vas prevela vještačka inteligencija
AI nadopunjuje preduzeća: 74% vidi ROI u prvoj godini
Izvor: Depositphotos

Između 23. februara i 5. aprila ove godine, istraživanje, koje je obuhvatilo 2.508 vrhunskih rukovoditelja iz globalnih firmi sa prihodom od 10 miliona dolara ili više, otkrilo je neočekivane zaključke o primjeni i prednostima tehnologije umjetne inteligencije .

Prema nalazima:

  • 74% ovih ranih usvojitelja tvrdilo je da su vratili svoju investiciju u roku od godinu dana
  • 86% je izjavilo da su im se prihodi poboljšali za najmanje 6%
  • 61% ispitanika koristi generativnu umjetnu inteligenciju za barem jednu funkciju

Ovi podaci pokazuju koliko strateški diferencirana umjetna inteligencija može biti u današnjoj konkurentnoj korporativnoj klimi. Umjetna inteligencija je bila izuzetno korisna u polju marketinga e-trgovine.

Prema nalazima, organizacije su izvijestile o direktnim potencijalnim klijentima i akvizicijama kao rezultat tehnologija umjetne inteligencije. Ovaj trend je posebno vidljiv u sektoru finansijskih usluga, gdje je 82% ispitanika reklo da je generisanje potencijalnih klijenata pokretana umjetnom inteligencijom ključni pokretač rasta.

Areas of business growth attributed to Gen AI. Source: Google

“Generativna umjetna inteligencija nije samo tehnološki razvoj; to je strateški diferencijator. Naše istraživanje pokazuje da rani usvojitelji umjetne inteligencije imaju značajne koristi, u rasponu od povećane proizvodnje do poboljšane korisničke usluge do većih prihoda.”, rekao je Oliver Park, potpredsjednik Google Cloud-a.

Prema Google Cloud anketi, umjetna inteligencija, uključujući i njene aplikacije u e-commerce marketingu, pojavila se kao glavni element koji pokreće korporativni rast i poboljšanje proizvodnje. Kompanije koje ulažu u umjetnu inteligenciju i efikasno je integriraju u svoje operacije će najvjerovatnije steći konkurentsku prednost u digitalnom svijetu koji se stalno mijenja kako se tehnologija poboljšava.

Uspjeh ovisi o balansiranju tehničkog usvajanja s osnaživanjem zaposlenika i obukom tako da se puni potencijal umjetne inteligencije ostvaruje u svim područjima poslovanja, uključujući marketinške strategije e-trgovine.

Podijelite članak
Slični članci
Koje se evropske zemlje najviše oslanjaju na stranu e-trgovinu? Pogled na prekograničnu trgovinu u Evropi
2 min. čitanja

Koje se evropske zemlje najviše oslanjaju na stranu e-trgovinu? Pogled na prekograničnu trgovinu u Evropi

Nedavni nalazi Evropske trgovinske baze podataka (ECDB) otkrivaju upečatljive regionalne obrasce u tome kako različite evropske nacije surađuju sa međunarodnim online trgovcima i koje se evropske zemlje najviše oslanjaju na stranu e-trgovinu. Ova analiza istražuje različite stepene usvajanja prekogranične e-trgovine širom kontinenta uz održavanje integriteta bitnih tržišnih podataka.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Pročitajte članak
Googleov AI Max proširuje pretraživačke kampanje izvan ključnih riječi
3 min. čitanja

Googleov AI Max proširuje pretraživačke kampanje izvan ključnih riječi

Google uvodi AI Max – novi skup funkcija za Search kampanje koji povezuje kreativnu automatizaciju, preciznije ciljanje i bolju kontrolu. Koristi najnovije mogućnosti umjetne inteligencije. Funkcija će biti dostupna globalno u beta verziji do kraja maja i ima za cilj da pomogne oglašivačima da izvuku više iz svojih kampanja.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Bridge Now

Najnovije vijesti upravo SADA

10+ nepročitano

10+