
Između 23. februara i 5. aprila ove godine, istraživanje, koje je obuhvatilo 2.508 vrhunskih rukovoditelja iz globalnih firmi sa prihodom od 10 miliona dolara ili više, otkrilo je neočekivane zaključke o primjeni i prednostima tehnologije umjetne inteligencije .
Prema nalazima:
- 74% ovih ranih usvojitelja tvrdilo je da su vratili svoju investiciju u roku od godinu dana
- 86% je izjavilo da su im se prihodi poboljšali za najmanje 6%
- 61% ispitanika koristi generativnu umjetnu inteligenciju za barem jednu funkciju
Ovi podaci pokazuju koliko strateški diferencirana umjetna inteligencija može biti u današnjoj konkurentnoj korporativnoj klimi. Umjetna inteligencija je bila izuzetno korisna u polju marketinga e-trgovine.
Prema nalazima, organizacije su izvijestile o direktnim potencijalnim klijentima i akvizicijama kao rezultat tehnologija umjetne inteligencije. Ovaj trend je posebno vidljiv u sektoru finansijskih usluga, gdje je 82% ispitanika reklo da je generisanje potencijalnih klijenata pokretana umjetnom inteligencijom ključni pokretač rasta.

Areas of business growth attributed to Gen AI. Source: Google
“Generativna umjetna inteligencija nije samo tehnološki razvoj; to je strateški diferencijator. Naše istraživanje pokazuje da rani usvojitelji umjetne inteligencije imaju značajne koristi, u rasponu od povećane proizvodnje do poboljšane korisničke usluge do većih prihoda.”, rekao je Oliver Park, potpredsjednik Google Cloud-a.
Prema Google Cloud anketi, umjetna inteligencija, uključujući i njene aplikacije u e-commerce marketingu, pojavila se kao glavni element koji pokreće korporativni rast i poboljšanje proizvodnje. Kompanije koje ulažu u umjetnu inteligenciju i efikasno je integriraju u svoje operacije će najvjerovatnije steći konkurentsku prednost u digitalnom svijetu koji se stalno mijenja kako se tehnologija poboljšava.
Uspjeh ovisi o balansiranju tehničkog usvajanja s osnaživanjem zaposlenika i obukom tako da se puni potencijal umjetne inteligencije ostvaruje u svim područjima poslovanja, uključujući marketinške strategije e-trgovine.