
Ključni rezultati:
- Javno mnijenje o dobrom društvenom uticaju oglašavanja promijenilo se sa 34% u 2021. na 44% početkom 2024. godine.
- Dok 28% onih 55+ vjeruje u sposobnost oglašavanja za pozitivne promjene, 50% 18-34-godišnjaka vjeruje.
- Za razliku od 37% bijelih ispitanika, 58% ispitanika etničkih manjina vjeruje da je oglašavanje pokretač društvenih promjena.
Istraživanje identificira nekoliko načina na koje oglašavanje doprinosi društvenim koristima. To uključuje povećanje finansija u dobrotvorne svrhe i podizanje svijesti o važnim ciljevima.
Osim toga, oglašavanje može igrati ulogu u zagovaranju boljih životnih uvjeta i promicanju zdravijeg načina života. Također služi kao platforma za marketing ekološki prihvatljivih i društveno odgovornih proizvoda i usluga.
Nadalje, oglašavanje i marketinška strategija sama po sebi ima moć da okupi ljude oko značajnih kulturnih događaja i zajedničkih iskustava. Na kraju, igra ključnu ulogu u podsticanju inkluzivnijeg društva predstavljajući raznolikost i izazivajući stereotipe. Ovi različiti aspekti pokazuju višestruki utjecaj oglašavanja na društveni napredak i dobrobit zajednice.
Potrošnja na dobrotvorno oglašavanje
Od 2021. do 2023. godine, britanske dobrotvorne organizacije povećale su svoj budžet za oglašavanje za 64%. Od 872 miliona funti predviđenih za 2023. godinu:
- 164 miliona funti za dobrotvorne organizacije za borbu protiv raka
- Dobrotvorne organizacije za životinje: 117 miliona funti
- 112 miliona funti je zdravstvena dobrotvorna sredstva
- Dječje dobrotvorne organizacije donose 72 milijuna funti
Značajne kampanje
Studija ističe različite kreativne oglase s nagradama koje dokazuju dobar društveni učinak oglašavanja. Posebno svijetli primjer održivosti industrije je Grub Club, održiva trgovina hranom za kućne ljubimce koja je osvojila nagradu Sky Zero Footprint Fund. To je u skladu s javnim mnijenjem jer je više od trećine (34%) ispitanika reklo da im oglašavanje pomaže u donošenju ekološki osjetljivijih odluka.
Među podcrtanim inicijativama, Aldijeva saradnja sa dobrotvornom organizacijom Neighborly i njihova marketinška strategija proizvela je izuzetan doprinos od 40 miliona obroka. Još jedan značajan primjer je ITV-jeva i VegPowerova kampanja ‘Jedite ih da biste ih porazili‘, koja je efektivno potaknula potrošnju dodatnih 981 miliona tona voća i povrća.
Ovi projekti, zajedno sa nekoliko drugih inovativnih kampanja, naglašavaju kako oglašavanje i sofisticirane marketinške kampanje mogu inspirisati dobre promjene i podržati održivost u ponašanju potrošača. Oni također naglašavaju za kompanije za e-trgovinu rastuću relevantnost etičkog oglašavanja. Uključivanje društvenog utjecaja u vaš marketinški plan pomoći će vam da povećate lojalnost kupaca kao i prodaju jer kupci cijene tvrtke koje sve više i više koriste društvu.
Razmislite o naglašavanju svojih ekoloških metoda, radu s neprofitnim organizacijama ili pokretanju kampanja za društvene promjene. Podsjetimo da je dobar posao na modernom tržištu stvaranje razlike, a ne samo prodaja proizvoda.