2 min. čitanja

87% poljskih kupaca ide digitalno: zelena trgovina prednjači

Poljski krajolik e-trgovine doživljava značajnu evoluciju na više frontova, od regulatornih promjena do promjena u ponašanju potrošača. Nedavni podaci iz evropskog izvještaja o e-trgovini 2024 . otkrivaju uvjerljive trendove u održivosti, usvajanju tehnologije i preferencijama plaćanja koji preoblikuju tržište.

Ovaj članak za vas prevela vještačka inteligencija
87% poljskih kupaca ide digitalno: zelena trgovina prednjači
Izvor: Depositphotos

Regulatorni okvir jača digitalnu trgovinu

Poljska aktivno provodi ključne propise EU, uključujući Zakon o digitalnim uslugama i Regulaciju platformi za poslovanje. Ove promjene imaju za cilj poboljšati zaštitu potrošača i regulirati platforme za e-trgovinu, posebno one koje djeluju izvan EU. Komora digitalne ekonomije snažno podržava ove mjere, posebno u poboljšanju provedbe zaštite potrošača i naplate PDV-a.

Održiva kupovina dobiva na zamahu

Stavovi potrošača prema održivoj kupovini pokazali su značajne pomake:

  • 60% kupaca sada je spremno čekati konsolidirane pošiljke (u odnosu na 40%)
  • 55% naglašava važnost ekološke ambalaže
  • 34% spremno da plati dodatno za eko-ambalažu (povećanje od 6%)

Povratak i ekološka svijest

Tržište pokazuje zanimljive paradokse u ekološkoj svijesti:

  • 36% prepoznaje utjecaj povrata na okoliš
  • Ukupna ocjena društvene odgovornosti porasla je na 4,19 u 2023. godini (u odnosu na 4,08)
  • Potrošači cijene detaljne opise proizvoda i slike kako bi smanjili stope povrata
marketing

Source: Depositphotos

Usvajanje tehnologije i digitalna transformacija

Ključni tehnološki trendovi uključuju:

  • Široko rasprostranjeno usvajanje umjetne inteligencije za automatizaciju, UX dizajn i korisničku uslugu
  • Fokusirajte se na višekanalne strategije i personalizaciju
  • Veliki podaci i automatizacija vodeći prioriteti u 2024. godini

Preferencije plaćanja i ponašanje potrošača

Značajne promjene u navikama plaćanja:

  • BLIK i brzi transferi dominiraju online plaćanjem
  • 40% koristi mobilna plaćanja u fizičkim trgovinama
  • Gotovinska plaćanja padaju ispod 10%
  • Paketomati se pojavljuju kao preferirani način dostave
Blik is one of the most succesful local system in Poland

Source: zbp.pl

Rast tržišta i potrošački trendovi

Tržište pokazuje snažne pokazatelje rasta:

  • 37% napravi 5+ online kupovine mjesečno
  • 87% redovno kupuje putem interneta (povećanje od 2% u odnosu na 2023.)
  • 48% kupuje namirnice putem interneta
  • 42% učestvuje u ponovnoj trgovini (kupovina polovnih proizvoda)
  • 25% kupaca recommerce izdvaja preko 30% svog budžeta za rabljene artikle

Utjecaj inflacije i prilagodba

Jedna trećina potrošača povećala je online kupovinu zbog inflacije, gledajući na to kao na alat za optimizaciju budžeta. Ovaj trend je doprinio ukupnom rastu učestalosti i usvajanja e-trgovine.

Poljski sektor e-trgovine nastavlja sazrijevati, balansirajući usklađenost s propisima, tehnološki napredak i inicijative održivosti, dok se prilagođava rastućim preferencijama potrošača i ekonomskim uvjetima.

Podijelite članak
Slični članci
Koje se evropske zemlje najviše oslanjaju na stranu e-trgovinu? Pogled na prekograničnu trgovinu u Evropi
2 min. čitanja

Koje se evropske zemlje najviše oslanjaju na stranu e-trgovinu? Pogled na prekograničnu trgovinu u Evropi

Nedavni nalazi Evropske trgovinske baze podataka (ECDB) otkrivaju upečatljive regionalne obrasce u tome kako različite evropske nacije surađuju sa međunarodnim online trgovcima i koje se evropske zemlje najviše oslanjaju na stranu e-trgovinu. Ova analiza istražuje različite stepene usvajanja prekogranične e-trgovine širom kontinenta uz održavanje integriteta bitnih tržišnih podataka.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Pročitajte članak
Googleov AI Max proširuje pretraživačke kampanje izvan ključnih riječi
3 min. čitanja

Googleov AI Max proširuje pretraživačke kampanje izvan ključnih riječi

Google uvodi AI Max – novi skup funkcija za Search kampanje koji povezuje kreativnu automatizaciju, preciznije ciljanje i bolju kontrolu. Koristi najnovije mogućnosti umjetne inteligencije. Funkcija će biti dostupna globalno u beta verziji do kraja maja i ima za cilj da pomogne oglašivačima da izvuku više iz svojih kampanja.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Bridge Now

Najnovije vijesti upravo SADA

10+ nepročitano

10+