
1. Saznajte više o svojim izgledima
- Liste ciljanih potencijalnih klijenata: Ciljane, visokokvalitetne liste potencijalnih klijenata pomoći će vam da stupite u kontakt s ljudima koji će vjerojatno biti zainteresirani za vašu robu. Vaša stopa uspjeha može se povećati ako prilagodite svoje liste hobijima ljudi, demografiji i kupovnim navikama.
- Upoznajte svoju publiku: Saznajte više o pozadini potencijalnog klijenta, njihovim poslovnim potrebama i kako im vaš proizvod može pomoći prije nego što ih nazovete. Ovo planiranje pomaže da razgovor bude osobniji.
2. Napišite zanimljiv scenarij
- Koristite vodiče za pozive: Umjesto krutih skripti, napravite vodiče za pozive koji su fleksibilni i omogućuju vam prirodne razgovore dok se pobrinete da pokrijete važne točke.
- Vrijednost je važna: Umjesto samo navođenja značajki, jasno stavite do znanja što vaša roba čini za ljude. Navedite primjere kako vaši proizvodi mogu pomoći potencijalnim klijentima ili poboljšati njihovo iskustvo.
3. Izgradite odnose
- Kad nazoveš, nasmiješi se. Potencijalni klijenti vas ne mogu vidjeti, ali osmijeh može promijeniti vaš ton na bolje i učiniti razgovor ugodnijim.
- Razgovarajte: Prije nego što započnete svoju prodaju, počnite s laganim razgovorom kako biste upoznali osobu. Pitajte o njihovom danu ili što mislite o nedavnim promjenama u poslu.
4. Vrijeme je važno
- Najbolje vrijeme za poziv: Prema istraživanju, najbolje vrijeme za poziv je kasno poslijepodne, između 16 i 17 sati. Držite se podalje od užurbanih vremena kada će izgledi vjerovatno biti.
- Naknadni pozivi: Budite spremni za više dodirnih tačaka; Upornost je ključna jer mnoge potencijalne klijente treba njegovati prije nego što se okrenu.

Source: Depositphotos
5. Iskoristite tehnologiju
- Softver za hladno pozivanje: Koristite alate koji vam pomažu da pratite pozive i razgovore sa potencijalnim klijentima. Ovi alati vam također mogu pomoći da automatski kvalificirate potencijalne klijente, tako da se možete fokusirati na najbolje opcije.
- Koristite lokalne brojeve: Ljudi će se vjerovatnije javiti na telefon kada zovu sa poznatog pozivnog broja, tako da vam pozivanje sa lokalnog broja može pomoći da prođete.
6. Pratite i gledajte performanse
- Stope uspjeha monitora: Da biste nastavili poboljšavati svoj pristup, pripazite na stvari kao što su stope povezivanja poziva, stope konverzije i komentari potencijalnih klijenata.
- Promijenite svoje planove na temelju onoga što ljudi kažu: Iskoristite ono što ste naučili iz poziva kako biste poboljšali svoj pitch i saznali što vaša publika stvarno želi.
7. Kako učinkovito pratiti
- Njegujte odnose: Nakon prvog kontakta, pošaljite više informacija ili ponudu na osnovu onoga što je potencijalni klijent rekao da ga zanima tokom poziva. To održava ljude zainteresiranim i gradi povjerenje tijekom vremena.
- Zatražite dozvolu za ponovni kontakt: Kada razgovarate s nekim telefonom, pitajte možete li im poslati e-poštom više informacija ili dogovoriti drugi poziv. To postavlja način da ljudi nastave razgovarati jedni s drugima.
Tvrtke koje prodaju stvari putem interneta mogu poboljšati svoje cold calling, dobiti više potencijalnih kupaca i na kraju ostvariti veću prodaju koristeći ove strategije. Cold calling je još uvijek korisna vještina kada se radi pažljivo i mudro.
Često postavljana pitanja
Koje su najčešće greške koje treba izbjegavati u hladnom pozivu za e-trgovinu?
- Zanemarivanje istraživanja: Nemojte preskočiti razumijevanje potreba vašeg potencijalnog klijenta; Personalizirajte svoj pristup.
- Krute skripte: Izbjegavajte zvučati robotski; Koristite skripte kao smjernice za prirodan razgovor.
- Pitching Too Soon: Prvo izgradite odnos; Ne žurite s prodajom.
- Ne slušanje: Uključite se u aktivno slušanje kako biste efikasno riješili probleme.
- Loš tajming: Nazovite u optimalno vrijeme kako biste povećali stope povezivanja.
- Zaboravljanje praćenja: Bilježite pozive i održavajte dosljednu komunikaciju.
- Biti nametljiv: Koristite prijateljski, informativni pristup umjesto agresivne taktike.
Kako mogu izmjeriti uspjeh mojih napora u hladnim pozivima u e-trgovini?
- Upućeni pozivi: Pratite ukupan broj poziva za mjerenje aktivnosti.
- Stopa povezivanja: Izmjerite postotak uspješnih veza s potencijalnim klijentima.
- Stopa konverzije: Izračunajte postotak poziva koji vode do prodaje ili željenih ishoda.
- Kvaliteta potencijalnih klijenata: Procijenite kvalitet potencijalnih klijenata generiranih iz poziva.
- Trajanje poziva: Pratite prosječnu dužinu poziva kako biste procijenili angažman.
- Follow-Up Actions: Pratite naknadne akcije poduzete nakon poziva.
- Povratne informacije o potencijalnim klijentima: Prikupite povratne informacije kako biste identificirali područja poboljšanja.
- Ostvareni prihod: Mjerite prihod koji se pripisuje potencijalnim klijentima od hladnog poziva.
- Trošak akvizicije kupaca (CAC): Izračunajte troškove nastale za stjecanje kupaca putem hladnih poziva.
Koji su najbolji alati za upravljanje kampanjama hladnog pozivanja u e-trgovini
- Myphoner: CRM prilagođen za hladne pozive sa Power Dialerom i praćenjem performansi u realnom vremenu.
- Gong: Platforma za obavještavanje o prihodima koja bilježi i analizira pozive, pružajući uvide za poboljšanje prodajnih strategija.
- Apollo: Pomaže u identifikaciji potencijalnih klijenata i upravljanju pozivima, sa automatskim snimanjem poziva i brojčanikom u aplikaciji.
- Cognism: Nudi bazu podataka o potencijalnim klijentima visoke preciznosti s upozorenjima za namjeru kupovine kako bi se učinkovito angažirali potencijalni klijenti.
- AirCall: Telefonski sistem zasnovan na oblaku sa automatiziranim tokovima rada i analitikom poziva za poboljšanu produktivnost.
- RingCentral: Svestrana komunikacijska platforma koja podržava pozive, SMS i video konferencije sa mobilnim pristupom.
- Groove: Kombinira hladne pozive s praćenjem e-pošte, s power dialerom i uvidom u angažman u stvarnom vremenu.