3 min. čitanja

6 novih značajki koje uskoro dolaze za obogaćivanje YouTube kratkih filmova

Kako se društvene mreže nastavljaju razvijati, YouTube ima za cilj pojednostaviti kreiranje sadržaja za sve - od pridošlica do online zvijezda sa značajnom bazom sljedbenika.

Ovaj članak za vas prevela vještačka inteligencija
6 novih značajki koje uskoro dolaze za obogaćivanje YouTube kratkih filmova
Izvor: Depositphotos

Iako platforma nije precizirala kada će ove nove funkcije biti lansirane, odlučili su unaprijed komunicirati svoje prednosti. Uzmimo ovo kao priliku da ih pripremimo i uključimo u naše buduće marketinške strategije na društvenim mrežama.

Zašto se YouTube fokusira na kratke hlače? Kratki videozapisi su posvuda, u trendu i traženi na raznim društvenim mrežama. Riječima Johanne Voolich, YouTube-ovog CPO-a:

“Najbolja stvar kod Shortsa je to što je njihovo gledanje zabavno. Trenutno imamo 70 milijardi pregleda dnevno, a platforma raste.”

Duži videozapisi s automatskim rasporedom

Iako je platforma prošle godine predstavila alate za olakšavanje pretvaranja redovnih kanala videa u kratki Shorts format, oni sada dolaze s poboljšanjima kako bi se natjecali s drugim društvenim mrežama. Android će uskoro imati funkciju automatskog rasporeda koja automatski prati glavni objekt u videu. Možemo se radovati dinamičkom pomicanju, zumiranju i obrezivanju.

Pretvaranje teksta u govor

TikTok, jedna od vodećih društvenih mreža, ostavila je svoj trag na svima nama sa svojim specifičnim automatiziranim glasom koji je prožeo sve sfere interneta. I dolazi na YouTube. Sa funkcijom Text to Speech, kreatori mogu transformirati tekst u izgovorene riječi. Četiri različita glasa će biti dostupna. Koliko će se ova značajka nositi sa slovačkim ostaje da se vidi. Sačekajmo i vidimo.

Angažman zajednice sa interaktivnom naljepnicom

Kreatori će moći dodati naljepnicu “Dodaj svoju”. To će omogućiti gledaocima da se lako angažiraju i dodaju svoj odgovor na pitanje ili izazov. Izgleda kao obećavajući interaktivni element.

Minecraft Mania

Sa elementom gamifikacije u Shorts-u, bit će moguće bilježiti postignuća, dijeliti ih i natjecati se s prijateljima.

“Kako bismo proslavili 15. godišnjicu Minecrafta, nedavno smo lansirali dva nova efekta. Minecraft Spring vas prenosi direktno u svijet Minecrafta, a Minecraft Rush je nova mini-igra koju možete igrati direktno u Shorts playeru,” navodi se na platformi.

AI-poboljšani natpisi

Zanimljiva značajka su automatski generirani titlovi. Cilj će biti stvoriti zanimljivije tekstove koji bi trebali privući ljude koji gledaju Shorts bez zvuka. Prednost je u tome što se mogu uređivati, prilagođavati i stilizirati koristeći različite fontove i boje.

Remix na kvadrat

Mogućnost remiksiranja remiksa može zvučati pomalo bizarno, ali svako ko ne zaostaje za vremenom vjerovatno razumije da transformacija postojećih radova trenutno osvaja bodove. Remiksevi su kratki videozapisi koji sadrže segment iz javnog YouTube videa ili kratkog videa drugog korisnika (tj. kreator nije odbio ponovnu upotrebu svog sadržaja). YouTube već nudi razne alate za remiksiranje videa, ali novi dodatak će omogućiti kreatorima da kreiraju remikseve iz postojećih remiksa, a ne samo iz dugih videa ili kratkih filmova.

Podijelite članak
Slični članci
Bye Bye E-commerce? 70% će kupovati na TikToku do 2030. godine
3 min. čitanja

Bye Bye E-commerce? 70% će kupovati na TikToku do 2030. godine

Brojke su zapanjujuće. Nova studija na 24.000 kupaca širom svijeta otkriva da 70% očekuje da će većinu kupovine obaviti na društvenim mrežama do 2030. godine. To znači da bi sajtovi za e-trgovinu u stilu Amazona koji danas dominiraju mogli postati relikvije u roku od pet godina. Revolucija društvene kupovine ne dolazi – već je ovdje.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Instagram postovi se sada prikazuju u Google rezultatima pretrage
3 min. čitanja

Instagram postovi se sada prikazuju u Google rezultatima pretrage

Počevši od danas, 10. jula 2025. godine, dogodilo se nešto značajno za e-commerce kompanije koje koriste Instagram. Vaši postovi o proizvodima, sadržaj iza kulisa i svjedočanstva kupaca sada se mogu pojaviti kada ljudi pretražuju na Google-u – čak i ako vas uopće ne prate ili ne koriste Instagram.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU